مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خانوارها به یارانه های جدید کالاهای اساسی اضافه می کنند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، مدیرکل آینده پژوهی، مدل سازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی وزارت اقتصاد گفت: این اقدام تورم غیرمستقیم نیز خواهد داشت و هدف آن این است که خانوارها قبل از قیمت، رفاه را از دست ندهند. تغییر دادن.

ابراهیم صیامی درباره جزئیات اجرای این کالا گفت: نحوه اجرای کالا بر اساس همان کارت های بانکی افراد مشمول است و تلاش می کنیم از این روش استفاده کنیم تا مطمئناً خانوار کالای مطلوبی باشد. ارز مورد نظر.”

وی ادامه داد: این روش در بانک مرکزی در حال اجراست و مدل مفهومی و فنی آن زمان بر است تا آزمایش های آزمایشی و اولیه انجام شود و پس از آن در سراسر کشور به صورت عملیاتی اجرا می شود. روش بروشور عملیاتی می شود.

مدیرکل مدل سازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی وزارت اقتصاد افزود: کالابرگ کارت بانکی افراد است و برای افراد واجد شرایط کارت جدیدی صادر نمی شود و خانوارها نسبت به انتشار و ارائه حساب بانکی جدید اقدام نمی کنند، یارانه های جدید می توانند. با همان کارت بانکی انجام شود.

در پاسخ به این سوال که آیا محصول برگ همه افراد را پوشش می دهد، تومان دریافت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که بسیاری از خانواده ها به دلایلی از جمله یک بار سفر به خارج از کشور در چند سال اخیر، یارانه های جدید مالی 400 و 300 هزار تومانی دریافت می کنند، ولی قیم خارجی، البته در کشور همسایه یا مثلاً صاحب خودرو هستند. به عنوان دنا و … وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه ها و وزارت کار سامانه ثبت اعتراض و درخواست یارانه نقدی را برای افرادی که درگیر نیستند ایجاد کرده اند و دائما در حال مراجعه و لغو اشتراک هستند. ثبت درخواست ها

بیشتر بخوانید  موتور سواری سام درخشانی و خانواده اش | سام درخشانی بیست سال پیر شد

مدیرکل مدل سازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی وزارت اقتصاد تاکید کرد: این شاخص ها برای تعیین خانوارهای مشمول یارانه جدید در مرحله بازنگری و اصلاح است. این شاخص ها در سال 1377 با مصوبه دولت مبنی بر تغییر یارانه بنزین تعیین شد، اما این شاخص ها قابل بازنگری و تصمیم جدیدی در دولت برای تغییر برخی از این شاخص ها است زیرا این شاخص ها قانون نیست. فرآیند پیچیده ای دارد.

صیامی ادامه داد: درخواست ها و درخواست های دریافت یارانه جدید مجددا جمع آوری می شود و بر اساس اقدام کارشناسی وزارت کار، پیشنهادی برای تصمیم گیری در مورد تغییر ضوابط دریافت یارانه به هیات وزیران ارائه می شود. یارانه.” یارانه نقدی. ” وجود دارد. اصلاح ضوابط یارانه های جدید مالی کار سخت و پیچیده ای نخواهد بود و اینطور نیست که افرادی که امروز مشمول این یارانه هستند به دلیل رفتن به خارج از کشور در سال های گذشته از دریافت یارانه محروم شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا یارانه 400 هزار تومانی افزایش قیمت ها به دلیل حذف ارز ترجیحی را پوشش می دهد؟ وی گفت: بله، یارانه دهک افزایش قیمت ناشی از حذف ارز ترجیحی را پوشش می دهد و برآوردها و اطلاعاتی که از هزینه خانوار در سال 99 بر اساس دهک های شهری و روستایی داریم این ارقام را نشان می دهد. 400 و یارانه جدید 300 هزار تومانی، خانوار برای مصرف کالای مورد نظر (کالاهایی که ارز آنها 4200 تومان برداشت شده است) پول اضافه می کند.

مدیرکل مدل سازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی وزارت اقتصاد تاکید کرد: خانوارها به مصرف کالاهایی که ارز ترجیحی آنها حذف شده است پول اضافه می کنند اما هدف دولت حمایت از خانوارها است زیرا این اقدام تورم غیرمستقیم نیز خواهد داشت. خانواده ها قبل از تغییر قیمت ها سطح رفاه خود را از دست نمی دهند.

بیشتر بخوانید  فعالیت 23 تیم دامپزشکی در زنجان در ایام عید سعید قربان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *