مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خانواده ها برای کرونا و مسافرت جریمه می پردازند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سفر با تاج و پرداخت جریمه از تاج با دانگ

MeetNews دکتر عاطفه عابدینی ، دبیر کمیته علمی دولتی تاج گفت: “تا آنجا که به قرنطینه مربوط می شود ، این بدان معناست که مردم باید در خانه بمانند ، اما می بینیم که این مسئله با سفر اشتباه گرفته می شود.”

وی ادامه داد: ملاحظه شد که این چند روز تعطیل فرصتی برای سفر مردم به شهرهای دیگر شده است. این حتی در صورت جریمه جابجایی نیز اتفاق می افتد ، اما افراد حتی به صورت پول حاضر به پرداخت جریمه هستند اما مجبور به مسافرت هستند.

این بیماری در سیستان و بلوچستان رو به زوال است

وی افزود: خوشبختانه در استانهای جنوبی کشور مانند سیستان و بلوچستان از نظر شدت بیماری روند نزولی داریم و این اوج در این مناطق رو به کاهش است.

عابدینی با اشاره به اینکه این بیماری در استان های تهران ، مازندران ، گلستان و … تمایل به افزایش دارد ، توضیح داد: تعداد بیماران در استان های مرکزی در حال افزایش است. همچنین وضعیت در تهران به مرحله ای می رسد که پس از بستن و مسافرت ، تخت بیمارستان پر می شود.

دبیر کمیته علمی ملی تاج در مورد ادامه تعطیلی مجدد تهران و البرز گفت: در حال حاضر برنامه ای برای تعطیلی مجدد وجود ندارد.

در مورد نحوه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

دبیر کمیته علمی ملی تاج در مورد برگزاری کنکور ارشد نیز گفت: “هنگامی که یک سری امتحانات برگزار نمی شود ، اثرات عدم موفقیت در آنها بسیار زیاد است زیرا بسیاری از افراد حل نشده و بسیاری از برنامه های آموزشی مختل می شوند. بنابراین ، ما باید چنین آزمایشاتی را مطابق با پروتکل انجام دهیم.

بیشتر بخوانید  آخرین خبرها از میهمانان مراسم تحلیف امروز

وی با بیان اینکه در زمان کنکور کارشناسی ارشد صندلی ها باید طولانی باشد و اتاق ها بسته نشود ، افزود: داشتن ماسک برای کلیه مراقبان و داوطلبان ضروری است و باید به هر کسی که مظنون به داشتن تاج است اطلاع داده شود. “این روند در کنکور سراسری نیز انجام شد ، جایی که همه داوطلبان شرکت کننده فرم خوداظهاری بیماری را پر کردند.

عابدینی ادامه داد: اگر پروتکل ها در طول آزمایش رعایت شوند ، انتقال بیماری معمولاً اتفاق نمی افتد. در صورت عدم ورود و خروج جمعیت زیاد به سایت آزمون ، در چنین مواردی بهتر است برنامه ریزی صحیحی برای ترتیب ورود و خروج داوطلبان انجام شود.

دبیر کمیته علمی ملی تاج تاکید کرد: “ما در حال حاضر در پیک پنجم تاج هستیم. برای انجام کنکور کارشناسی ارشد لازم است بیش از کنکور سراسری مشکلات بهداشتی مشاهده شود ، زیرا ما برخورد با ویروس دلتا ، که بسیار سریع است. “

وی در مورد لغو کنکور کارشناسی ارشد به دلیل انتقال شدید بیماری توضیح داد: جلسه ستاد پیشخوان کرونا صبح شنبه برگزار نشد و به عصر موکول شد ، زمانی که هیچ س aboutال خاصی در مورد لغو آن مطرح نشد و فکر نمی کنم آزمون کارشناسی ارشد لغو می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *