خانه های زیست محیطی


مدرسه طراحی مد کلمبیا کارگاه هایی را برای آموزش خانه های دوستدار محیط زیست راه اندازی کرده است. این خانه ها از بطری های پلاستیکی، پلی اتیلن، ماسه و خاک رس ساخته شده اند.

در ارگانیسم، تاکید بر ساخت خانه های سازگار با محیط زیست است و مدرسه دوره هایی را برای دانش آموزانی که با استفاده از فناوری های جایگزین و تکنیک های معماری مبتنی بر حفاظت از محیط زیست به آنها آموزش می دهند ارائه می دهد. جوامع انسانی را توانمند کنید.

خانه های ساخته شده از خاک و پلاستیک

بنیانگذار مدرسه، آنا ماریا گوتیرز، در توضیح فلسفه کار این مرکز، به پدیده ای اشاره می کند که او آن را «رفتار چرخه ای و همگن» در یادگیری زندگی در محیط می نامد. او می گوید: “هدف ایجاد رفتارهای دوچرخه سواری است که سازگار با محیط زیست باشد و ما درک کنیم که چگونه با محیط تعامل داریم.” او می‌خواهد زباله باشد، که خطی است، یا اینکه بفهمد چگونه مواد را پرتاب می‌کنیم، مصرف می‌کنیم و آنها را به چرخه محیطی باز می‌گردانیم.

خانه های زیست محیطی

اساس این فناوری تولید مصالح ساختمانی کامپوزیت یا کامپوزیت با استفاده از بطری های خاکی، کاهی و پلاستیکی است که دور ریخته می شود و در نتیجه آسیب به محیط زیست به حداقل می رسد.

لوسیا کانو که از اسپانیا برای شرکت در این کارگاه وارد کلمبیا شده است، می گوید که همه معماران باید اعتقادات اخلاقی قوی داشته باشند تا محیط زیست را حفظ کنند.

وی افزود: “چهل درصد از انتشار دی اکسید کربن ناشی از ساخت و ساز در سراسر جهان است.” پس اگر ما معماران فقط به این دلیل که شغل خودمان است و به فکر آسیب خودمان نیستیم بخواهیم ساختمانی بسازیم، آسیب به نسل های آینده وارد می شود و «مادر طبیعت» را که برای آن در نظر گرفته ایم را ویران خواهیم کرد. مسئولیت بزرگ.” “.

بیشتر بخوانید  پرورش و نگهداری گل ارکیده

این کارگاه ها معمولا دو هفته طول می کشد و شرکت کنندگانی از سراسر جهان در آن شرکت می کنند. کارآموزان همچنین به طور فعال در پروژه هایی با مردم محلی مشارکت دارند.


دیدگاهتان را بنویسید