خانه فرهنگ بیمه ایران در سبزه میدان تهران گشایش یافت



در مراسم افتتاحیه بسیار ساده و غیررسمی این پروژه بزرگ فرهنگی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، حسن شریفی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بیمه ایران طی سخنانی کوتاه یاد و خاطره شهیدان رجایی و بهنر را گرامی داشت. یکی از پیشکسوتان شرکت راه اندازی فرهنگسرای بیمه ایران را اقدامی برجسته و بسیار ویژه در حوزه فعالیت بیمه ایران دانست و گفت: طی شش هفت ماه گذشته، هفته دولت را به کارکنان و همکاران تبریک گفت. بحث در خصوص اقدامات فرهنگی و گسترش این نوع فعالیت ها به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برای من اگرچه جلسات مربوط به مسائل فنی است، اما بررسی اطلاعات و آمار و عملیات بیمه ای بسیار حائز اهمیت است و اخیراً اعلام شد که در پنج ماهه امسال موفقیت چشمگیری و غرورآفرین در تولید 14 هزار میلیارد تومان در حق بیمه محقق شد، بله، اما جلسه معارفه این فرهنگسرا برای من شیرینی خاصی داشت که قابل وصف نیست.

شریفی با اشاره به ضرورت تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان این شرکت، راه اندازی خانه فرهنگ را در راستای توسعه همدلی و انسجام در جامعه این عزیزان و سایر همکاران خانواده بزرگ بیمه ایران دانست و افزود: افتتاح فرهنگسرای خانه و موزه بیمه ایران، تاریخ پرافتخار بیمه ایران را از فهرست استخراج کنید. در قالب دیده می شود و با حضور پررنگ اعضای محترم کانون بازنشستگان در این خانه اقدامات فرهنگی گسترده و موثری برای تجلیل از عزیزان پیشکسوت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون یک خانواده 14000 نفری توسط شرکت مترو تهران - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه رسمی خانه فرهنگ بیمه ایران با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپی زیبا از تاریخ از تاسیس و فعالیت هشتاد و هفت ساله بیمه ایران و همچنین پخش کلیپی از روند راه اندازی خانه فرهنگ با حضور جناب آقای سید محمد ناصر مبارکی عضو هیئت مدیره اعضای شورای معاونین، احمد صفرزاده معاون فنی، عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان ها، شعب و دستگاه ها، رمضان پور معاون توسعه مدیریت و منابع، شمس الله سلامی معاون برنامه ریزی و نوآوری، مهدی متقی پور سرپرست اداره کل امور حمایتی و اعضای کانون بازنشستگان بیمه ایران، آقایان زاهدنیا، فراهانی، هنرخواه، گرکانی، پیک آزادی، مهدی پور و گلچینیان در ساختمان شعبه سابق بازار بیمه ایران برگزار شد.

در ادامه داود سایاح، رئیس اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران که خانه فرهنگ زیر نظر وی فعالیت خواهد کرد، از علیرضا کاوسی راد، پیشکسوت بیمه ایران که ایده اولیه ساخت را داشت قدردانی کرد. خانه فرهنگ و قرار دادن آن در اکنون بر عهده خود اوست و همچنین با تشکر از تمامی همکارانی که در تکمیل و توسعه این پروژه مشارکت و همکاری داشتند و به عنوان بخشی از کمیسیون ملی یونسکو بیش از هر زمان دیگری به بازی نیاز داشت. ایفای نقش موثر در عرصه فرهنگی صنعت بیمه در راستای ایفای تعهد به مسئولیت های اجتماعی و در راستای اهداف فرهنگی دولت سیزدهم.

وی افزود: به همین منظور پروژه «تشکیل فرهنگ خانه بیمه ایران» کلید رسیدن به این هدف بزرگ است. با این حساب برای اولین بار در صنعت بیمه کشور این طرح با مشارکت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، دفتر آموزش و پژوهش، معاونت برنامه ریزی و نوآوری ریاست جمهوری، اداره کل امور پشتیبانی و غیره . . انجام شد.

بیشتر بخوانید  استایل عجیب فرشته حسینی

سایه گفت: کارکردهای مختلفی برای خانه فرهنگ بیمه ایران تعریف شده است که از مهمترین آنها می توان به راه اندازی موزه بیمه ایران، راه اندازی کتابخانه بیمه ایران و طرح تهیه و ویرایش تاریخ شفاهی بیمه ایران اشاره کرد. . این

در ادامه این مراسم سید محمد ناصر مبارکی از اعضای هیات مدیره بیمه ایران گفت: خدا را شاکریم که امروز یکی از فرخنده ترین اتفاقات تاریخ پرافتخار بیمه ایران بود. مطمئنم این رویکرد معنوی در طراحی و اجرای تاسیس خانه فرهنگ بیمه ایران یکی از مصادیق کار خوب و ماندگار است.

وی افزود: با توجه به تعهد مجموعه مدیریتی و خانواده بزرگ بیمه ایران به اجرای دقیق برنامه های فرهنگی و هنری مقرر در اسناد فوق، بی شک شرکت فرهنگ بیمه ایران یکی از بهترین خانه های فرهنگ کشور خواهد بود. آینده ی نزدیک.

مبارکی با اشاره به نیت پاکی که پشتوانه کارهای بزرگ پیشکسوتان این شرکت در طول تاریخ بیمه ایران بوده است، گفت: نسل کنونی ما نیز باید همین حس خوب و پاک را به نسل های بعدی منتقل کند. اگر از این منظر به خانه فرهنگ نگاه کنیم، ویژگی تاسیس بیمه ایران ادامه خواهد یافت و قطعا برای اهالی صنعت بیمه کشور جذاب و کاربردی خواهد بود.

آخرین سخنران این مراسم عباس گلچینیان به نمایندگی از کانون بازنشستگان بود. وی با قدردانی از تلاش های انجام شده برای افتتاح خانه فرهنگ، به ضرورت افتتاح شعبه در قلب مرکز تجاری کشور اشاره کرد و از مدیرعامل بیمه ایران خواست تا فرصت این حضور فراموش نشود.

بر اساس این گزارش، این مراسم با بازدید شرکت کنندگان از کتابخانه خانه بیمه ایران با 12 هزار جلد کتاب و گالری اسناد تاریخی پایان یافت.

بیشتر بخوانید  چگونه بعد از کاشت ابروهای خود را تقویت کنیم؟

بیمه روابط عمومی ایران

دیدگاهتان را بنویسید