خانه جدید و فوق العاده مجلل سیلوستر استالونه!


سیلوستر استالونه، بازیگر مشهور 75 ساله، چند ماه پس از فروش عمارت بورلی پارک خود به ادل به قیمت 58 میلیون دلار، اکنون خانه جدیدی به قیمت 18 میلیون دلار در هایدن هیلز لس آنجلس خریداری کرده است. این خانه 971 فوت مربعی دارای 4 اتاق خواب، 6 حمام، استخر سرپوشیده و روباز، بار، سالن بدنسازی، اسپا، سالن سوارکاری و غیره است!


بازیگر خارجی / سیلوستر استالونه

سیلوستر گاردنزیو استالونه (به انگلیسی: Sylvester Gardenzio Stallone) معروف به سیلوستر استالونه (زاده ۶ ژوئیه ۱۹۴۶) بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، بدنساز، نویسنده، تاجر و برنده جایزه گلدن گلوب آمریکایی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش های اکشن در فیلم های هالیوودی شهرت دارد. چهار نقش به یاد ماندنی استالونه که راکی ​​و رمبو و بارنی راس و ری برسلین هستند، مهم ترین نقش های او هستند که تاثیر زیادی در جشن او داشتند. او علاوه بر بازیگری، نویسندگی و گاه کارگردانی این فیلم ها را نیز بر عهده داشته است.


بازیگر خارجی / سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه برای بازی در فیلم راکی ​​دو بار نامزد اسکار شد، یکی برای بهترین بازیگر مرد و دیگری برای بهترین فیلمنامه. او سومین بازیگر تاریخ بود که برای یکی از فیلم هایش نامزد این دو جایزه شد. پیش از او تنها چارلی چاپلین و اورسن ولز به این افتخار دست یافتند. او همچنین چهار بار برنده جایزه تمشک طلایی شده است.


بازیگر خارجی / سیلوستر استالونه

فیلم راکی ​​علاوه بر پیروزی های دیگر، در فهرست ملی فیلم و موزه اسمیتسونیان ثبت شد.

او پس از بازی در قسمت هفتم سری فیلم های راکی ​​«کرید» برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. همچنین با برنده شدن دو نامزدی اسکار برای بازی در نقش راکی ​​بالبوآ، در حال حاضر یکی از شش بازیگری است که دو بار برای یک نقش نامزد شده است: آل پاچینو، پل نیومن، بینگ کرازبی، پیتر اوتول، کیت بلانشت و خودش.

بیشتر بخوانید  اگه عشقت رو دوست داری این جملات رو براش بفرس


بازیگر خارجی / سیلوستر استالونه

سیلوستر همچنین یک بدنساز باورنکردنی است، در سن 74 سالگی در فیلم های رمبو (آخرین خون) و طرح فرار بازی کرد و در سن 68 سالگی در نسخه 2014 The Waste بازی کرد.

پس از انتشار اخباری مبنی بر علاقه دونالد ترامپ به استخدام سیلوستر استالونه در کابینه خود برای رهبری بنیاد ملی هنرها، او اعلام کرد که در حالی که به پیشنهاد همکاری با بنیاد ملی هنرها “مفتخر” است، اما هیچ قصدی نداشته است. رهبری آن.موسسات فرهنگی.


بازیگر خارجی / سیلوستر استالونه

اولین کار سینمایی او بازی در فیلم مهمانی در خانه کیتی بود. سال ها بعد، زمانی که استالونه به شهرت رسید، سازندگان فیلم او را مرد ایتالیایی نامیدند – اشاره ای به نام مستعار شخصیت راکی ​​بالبوآ در فیلم راکی.

نقش‌های اولیه استالونه بسیار کوتاه و کم‌اهمیت بود که از آن‌ها می‌توان به فیلم Muse اثر وودی آلن اشاره کرد که استالونه در یک پلان به عنوان جیب‌بر ظاهر شد.


بازیگر خارجی / سیلوستر استالونه

پس از بازی در چند فیلم دیگر، استالونه ایده نوشتن فیلمنامه راکی ​​را یک شب پس از تماشای مسابقه بوکس محمدعلی کلی به ذهنش خطور کرد. او همان شب شروع به نوشتن فیلمنامه راکی ​​کرد و در سه روز آن را به پایان رساند. استالونه تلاش زیادی برای فروش فیلمنامه راکی ​​کرد، اما برای فروش آن شرط داشت. شرط استالونه این بود که خودش نقش اصلی را بازی کند، اما جان آویلدسن (کارگردان) و تهیه کننده می خواستند از یک بازیگر معروف برای نقش راکی ​​استفاده کنند. نامزدهای این نقش برت رینولدز و جیمز کان بودند، اما استالونه در نهایت توانست آنها را متقاعد کند که خود راکی ​​بالبوآ را بازی کنند.

بیشتر بخوانید  اس ام اس های خنده دار در ماه می 2019


بازیگر خارجی / سیلوستر استالونه

بودجه فیلم 1 میلیون دلار بود، اما درآمد سرسام آور 213 میلیون دلاری آن، استالونه را یک شبه به یک شهرت تبدیل کرد. راکی نه تنها از نظر تجاری بلکه از نظر هنری نیز موفقیت بزرگی داشت. این فیلم در سال 1977 برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد.


بازیگر خارجی / سیلوستر استالونه


دیدگاهتان را بنویسید