خانه تکانی سریع پاییزی اتاق خواب | زود این ۵ مورد رو از اتاق خوابت بردار!


اتاق خواب‌های ما قرار است پناهگاه امن ما و مکانی برای استراحت و آرامش باشند، اما وقتی به هم می‌ریزند و شلوغ می‌شوند، اصلاً حس فضای آرامش‌بخش را ندارند. قطعا شما هم وسایلی دارید که با شک آن‌ها را نگهداشته‌اید.

اما الان وقت آن رسیده که بدون ذره‌ای تردید، این پنج مورد را بردارید و اتاق خود را خلوت‌تر کنید. با ما در این مطلب همراه باشید.

stars
پیشنهاد ستاره

خانه تکانی سریع پاییزه از اتاق خواب

ملحفه یا پتوی کهنه

به سادگی با یک پتو یا ملحفه و روتختی جدید، حس و حالی پاییزه و نو به اتاق خواب خود هدیه دهید. ملحفه تازه اتاق را روشن‌تر کرده و تجربه خواب شما را بسیار لذت‌بخش‌تر خواهدکرد. ملحفه‌ها و پتوهای قدیمی را اغلب می‌توان به مراکز بازیافت یا خیریه اهدا کرد تا مجددا استفاده شوند.

توده کتاب روی میز

آیا میز اتاق خواب شما نامرتب به نظر می‌رسد؟ قطعا روزها گذشته و شما کاری به کتاب‌های روی میز ندارید. کتاب‌ها را یا به کسی هدیه دهید که عاشق مطالعه‌ است یا در کتابخانه خود بگذارید و هر زمان که خواستید کتاب بخوانید یک کتاب برداشته و همان را بخوانید.

فراموش نکنید بهم ریختگی بصری، تاثیر بدی در آرامش ذهنی شما دارد.

مجلات قدیمی

چه در کمد شما باشند، چه روی میز و یا در سبد، احتمالاً نیازی به مجلاتی ندارید که ماه‌ها و شاید سال‌ها از تاریخ انتشار آنها گذشته. اگر دستور پخت غذا یا مطلبی هست که توجه شما را جلب کرده، از آن عکس بگیرید و سپس مجلات را دور بریزید.

بیشتر بخوانید  کشتن یک رسانه ضدانقلاب / خبری از خوزستان که هیچ منبعی ندارد!

محصولات آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته

با شروع هر فصل بهتر است محصولات آرایشی بهداشتی خود را بازبینی کنید و تاریخ مصرف آن‌ها را چک کنید. احتمالا چند رژ قدیمی پیدا می‌کنید که تاریخ آنها گذشته و بهتر است دیگر از آن‌ها استفاده نکنید. بیشتر محصولات زیبایی ماندگاری بسیار کوتاه‌تری نسبت به آنچه ما تصور می‌کنیم دارند، بنابراین اگر می‌دانید که چیزی بسیار قدیمی است، احتمالا تاریخ استفاده از آن خیلی وقت است که منقضی شده. محصولات آرایشی کهنه، به ویژه آنهایی که پودری نیستند، می‌توانند محل خوبی برای رشد باکتری باشند و باعث عفونت شوند پس ریسک نکنید.

جوراب‌های قدیمی

جوراب‌ها یک کالای ارزان هستند که زود به زود پاره شده و بهتر است جوراب‌های پاره خود را نگه ندارید و آن‌ها را دور بریزید. برخلاف پیراهن مورد علاقه‌تان که ممکن است بخواهید اگر سوراخ شد آن را ترمیم کنید، جوراب‌ها را به راحتی می‌توانید با یک جفت زیباتر تعویض کنید.

شما چه چیزی به نظرتان می‌رسد که بتوانید در ابتدای پاییز آن را دور ریخته و فضای اتاق خواب خود را بازتر کنید؟

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید