خانم های باهوش، این 4 سؤال مهم را حتما از خودتان بپرسید


بیشتر زنان به دنبال عشق افسانه ای هستند اما مرد ایده آل خودشان را پیدا نمی کنند. اگر به دنبال مردی شگفت‌انگیز با تمام ویژگی‌های مورد نظرتان هستید، باید از خودتان بپرسید که آیا در حال حاضر آن زنی هستید که چنین مردی به دنبال آن است؟برای بدست آوردن مرد رویاهایتان، باید زن رویاهای او باشید.

ما درسایت طلا چهار سوال قدرتمندی که زنان باهوش، قبل از اینکه وارد رابطه بشوند از خودشان می پرسند، برایتان آوردیم.

۱. ارزش های شما چیست؟

اگر در وجودتان ارزش‌هایی مانند وفاداری، اعتماد، صداقت، شوخ طبعی، اشتیاق و هر چیز دیگری را دارید با پسری ملاقات می کنید که همین معیارها برایش با ارزش است. اگر با شخصی آشنا شدید و این معیارها را نداشت، او مرد ایده آل شما نیست.

۲. چه چیزی شما را با تمام وجود خوشحال می کند؟

زمانی که احساس می کنید دنیا روی سرتان خراب شده یا با مشکل بزرگی روبرو شده اید، چه چیزی حالتان را خوب می کند؟

اگر هنوز نمی‌دانید که چه چیزی خوشحالتان می کند، پس نمی توانید کسی که عاشقش هستید را وقتی به حمایت شما نیاز دارد، خوشحال کنید و به او کمک کنید.

بنابراین، از خودتان بپرسید: برای اینکه سریع حالم خوب شود چه کاری باید انجام دهم؟ پیاده روی، دویدن، دعا کردن، نویسندگی، نقاشی؟

۳. چگونه با اشتباهات خود کنار می آیید؟

اگر خودتان را هنگام عصبانیت کتک می زنید، هنوز برای یک رابطه سالم با شخص دیگری آماده نیستید زیرا عشق به خود را هنوز یاد نگرفته اید . شما باید یاد بگیرید، اگر اشتباهی مرتکب می شوید، عذرخواهی کنید. فراموش نکنید که شما افرادی که شبیه خودتان هستند جذب می کنید .

بیشتر بخوانید  پوست صورتت رو هم سفید کن هم لایه برداری! | با این کار پوست صورت این هلو میشه! +ویدئو

۴. رویا و اهدافتان برای آینده تان چیست؟

آیا هدف دارید یا یک زندگی روتین دارید و منتظر مانده اید که همسر آینده تان شما را وارد برنامه هایش کند. اگر زندگیتان را برای رسیدن به اهدافتان هدایت نکنید، دیگران از شما استفاده می کنند تا به اهدافشان برسند.

شما لایق بهترین ها هستید و باید ارزش ها و استانداردهای خوبی در زندگیتان داشته باشید تا با فردی که لیاقتش را دارید، آشنا شوید.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


دیدگاهتان را بنویسید