مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خانم جعفری معلم فداکار تهرانی کیست + فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



معلم تهرانی در بحران کرونا چه کرد ؟


خانم جعفری یک معلم از یک میلیون فرهنگی عزیزی و فداکاری است که در بحران ‎کرونا تا پای جان برای آینده‌سازان ایران ایستاده‌اند.


خانم جعفری دبیر زبان انگلیسی منطقه چهار شهر تهران است که حتی روی تحت بیمارستان نیز به آموزش آنلاین مشغول بود


به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در پیامی با اشاره به فداکاری‌هایی که معلمان در بحران کرونا برای تداوم فعالیت‌های یادگیری انجام داده‌اند، گفت: ‏فداکاری همیشگی معلمان، در روزهای سخت به چشم جامعه آمده است.


وی ادامه داد: خانم جعفری یک معلم از یک میلیون فرهنگی عزیزی و فداکاری است که در بحران ‎کرونا تا پای جان برای آینده‌سازان ایران ایستاده‌اند.


حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش پیشتر نیز در تماس تلفنی با خانم جعفری، دبیر زبان انگلیسی منطقه چهار شهر تهران با بیان اینکه معلمان در حالیکه مدرسه تعطیل شده اما آموزش را استمرار دادند از تلاش معلمی قدردانی کرد که از روی تخت بیمارستان به آموزش آنلاین مشغول بود.


تصویر این معلم در حالی که روی تحت بیمارستان به آموزش آنلاین مشغول بود، در فضای مجازی منتشر شده است.


وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی با این معلم، گفت: این تصویر، فوق‌العاده افتخارآمیز بود که یک دبیر متعهد و مسئول تا این حد دلسوزی نسبت به دانش آموزانش دارد.


حاجی میرزایی گفت: به شما تبریک می‌گویم… معلمان به عنوان قشر فرهیخته همیشه در کنار مردم بودند و در سختی‌ها وشادی‌ها در کنار مردم هستند و کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید  نرخ جدید معاینه فنی خودرو شهریور ماه 99


وزیرآموزش و پرورش با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس تصریح کرد: معلمان نشان دادند در حالی که مدرسه تعطیل شده است اما آموزش را استمرار دادند و در دوران شیوع کرونا از این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آمدند.


رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش نیز در تماس تلفنی با معلم فداکار هرمزگانی گفت: آنچه آموزش و پرورش به عنوان دستاورد، لازم است به آن برسد، در ایثار و فداکاری معلمان وجود دارد.


حکیم زاده در گفت وگوی تلفنی با معلم فداکار هرمزگانی ضمن ابراز همدردی بخاطر فقدان فرزند این معلم دلسوز از وی دلجویی کرد و افزود: پشتوانه اصلی نظام تعلیم و تربیت و چکیده‌ آنچه که آموزش و پرورش لازم است به عنوان دستاورد به آن برسد در ایثار و فداکاری معلمانی چون شما وجود دارد و من به نمایندگی از تمام دانش آموزان و معلمان دبستان‌های ایران از شما مادر داغدار و معلم وظیفه شناس تشکر و قدردانی می‌کنم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *