خانم بازیگر معروف خلبان شد | افسانه پاکرو رازش را پس از سالها فاش کرد



آنچه دیگران می خوانند:

افسانه پاکرو او بازیگر جوان و کم تجربه سینما و تلویزیون است. افسانه پاکرو او برای بازی در یک فیلم مدتی در ترکیه بود. به تازگی افسانه پاکرو او عکس هایی از بازی خود در برف منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید. افسانه پاکرو (زاده ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

افسانه + پاکرو

عکس کودکی افسانا پاکرو

افسانا پاکرو یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خودش دارد، مجرد است، لیسانس گرافیک (نقاش) دارد، عاشق بازیگری است و از شهرت متنفر است و فقط به این دلیل که می تواند نقش آدم متفاوتی را بازی کند، بازیگری می کند. خودش را دوست دارم.

افسانه پاکرو

افسانا پاکرو بازیگر جوانی است که این روزها حرفه ای را انتخاب کرده و به دنبال ایده آل های خود است. پس از فارغ التحصیلی و گذراندن دوره استاد سارقیان، در سال 1362 برای بازی در فیلم محکوم به بهشت ​​انتخاب شد و پس از آن برای بازی در سریال راسم عشاقی دعوت شد و در این سریال به شهرت رسید که از جمله فعالیت های او می توان به فعالیت های او اشاره کرد. : بهشت ​​محکوم، پیدا و پنهان، رسم عشق، خواب خیس، آزمایش، زندگی شیرین، شیر و عسل و…

افسانه پاکرو

افسانا پاکرو در نمایی از فیلم روی کیس

پاکرو درباره فیلم محاکمه و همکاری با ایرج کادری می گوید: در این فیلم نقش دختر ایرج کادری را بازی کردم و تجربه خوبی بود. سینمای ایرج کادریجا را به دلیل چیدمان پشت صحنه دوست داشتم. همه چیز دقیق بود، بر خلاف برخی از مشاغل که در پشت صحنه هرج و مرج و بی نظمی زیادی وجود دارد. جالب است که در فیلم «مرضا» با اینکه حالشان خوب نیست اما همین نظم رعایت شد.

بیشتر بخوانید  خبر داغ یارانه‌ای امروز 6 اسفند 1401

افسانا پاکرو، ایرج قادری و افسانا بهیگان در فیلم محاکمه.

افسانه پاکرو در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۴ عکسی از خود در چین در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد که کیارستمی مشغول فیلمبرداری فیلمی در چین است که افشانا پاکرو تنها بازیگر ایرانی آن بود. اخبار مربوط به فیلمبرداری فیلم راهبه ها در چین از یک سال پیش مطرح شده است.

خانواده و تحصیلات افسانا پاکرو

افسانا پاکرو یک خواهر بزرگ به نام سعیده و یک برادر کوچکتر دارد، مجرد است، فارغ التحصیل رشته گرافیک (نقاشی)، بازیگری را دوست دارد و از شهرت متنفر است و فقط به این دلیل که می تواند نقش فردی متفاوت از خودش را بازی کند، بازیگری می کند. او دوست دارد بازی کند

افسانه و خواهرش سعیده

افسانا در همه زمینه ها حتی در بازیگری همدم فوق العاده ای دارد.

سعیده خواهر بزرگترش است که یک سال اختلاف سنی دارد و دوقلو هستند، علایق، فعالیت ها و حتی لباس هایشان شبیه هم است.

افسانه پاکرو

چگونه افسانا پاکرو بازیگر شویم

باید از 14 سالگی وارد این عرصه می شدم اما فرصت نشد. اصلاً به خاطر کلاس و مشق شب، من و خانواده ام با این کار مخالفت کردیم. بعد از آن برای سریال راسم عشاگی انتخاب شدم که به نظرم خواست خداست وگرنه فکر نمی کردم به این سرعت به نتیجه برسم اینطور با سبک و تجربه موفق می شوم اما می دانم که اگر او نمی خواهد، اصرار من بی معنی و بی فایده است.

افسانه پاکرو

تشویق خانواده

انگیزه اصلی من خانواده ام هستند، البته پدرم در ابتدا خیلی این کار را دوست نداشت و دوست داشت حرفه دیگری را انتخاب کنم اما الان خیلی علاقه دارد و با اشتیاق کار من را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید  صعود دوباره قیمت ها در بازار طلا/ سکه تغییر کانال داد

تجربه کاری افسانا پاکرو با ایرج قادری

در «روند» نقش دخترشان را بازی کردم و تجربه خوبی بود. سینمای ایرج کادریجا را به دلیل چیدمان پشت صحنه دوست داشتم. همه چیز دقیق بود، بر خلاف برخی از مشاغل که در پشت صحنه هرج و مرج و بی نظمی زیادی وجود دارد. جالب است که در فیلم «مرضا» با اینکه حالشان خوب نیست اما همین نظم رعایت شد.

افسانه پاکرو

تجربه کاری افسانا پاکرو با عباس کیارستمی

افسانا پاکرو اواخر اردیبهشت ۱۳۹۵ عکسی از خود در چین در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد که کیارستمی مشغول فیلمبرداری فیلمی در چین است که تنها بازیگر ایرانی آن افسانا پاکرو بوده است. اخبار مربوط به فیلمبرداری فیلم راهبه ها در چین از یک سال پیش منتشر شد. اما با مرگ کیارستمی، سرنوشت فیلم مشخص نشد.


دیدگاهتان را بنویسید