خانم بازیگر در روز عید عروس امین حیایی شد



آنچه دیگران می خوانند:

امین حیایی او بازیگر و داور نوروزی عصر است. امین حیایی جوکر قهرمان فینال رئالیتی شو نیز بود، او در این نمایش باعث خنده بازیگران شد. امین حیایی وی به عنوان قاضی در عصر جدید نیز حضور دارد. در زیر عکس های پسران را مشاهده می کنید امین حیایی در سریال می توانید سرنوشت را در لباس داماد ببینید. پسر امین حیایی یک بار در این سریال داماد شد.

زندگی شخصی دارای عزت است

دارا حیایی فرزند امین حیایی بازیگر سرشناس کشورمان است که در 20 شهریور 1375 در تهران به دنیا آمد.

این بازیگر جوان در رشته طراحی صنعتی تحصیل کرده است.

امین حیایی

خانواده عزت دارد

دارا حاجایی تنها پسر امین حاجایی و همسر سابقش مونا بانکی پور است. پدر و مادر دارحاجی بازیگر بودند و مادربزرگش فرزانه داوری از بازیگران قدیمی سینما قبل از انقلاب بود.

امین حیایی در 22 سالگی در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها زیاد دوام نیاورد و پس از تولد فرزندشان به جدایی و طلاق انجامید. پس از طلاق، حضانت دارا به مادرش سپرده شد و دارا و مادرش مدتی در خارج از کشور با مادربزرگ فرزانه داوری زندگی کردند.

امین حیایی

ازدواج و فرزند امین حاجایی

امین حیایی در سال ۱۳۷۱ در ۲۲ سالگی با مونا بانکی پور ازدواج کرد که ثمره این ازدواج پسری به نام دارا حیایی بود. زندگی مشترک امین حاجایی و مونا بانکی دیری نپایید و پس از تولد فرزندشان به جدایی و طلاق انجامید.

بیشتر بخوانید  استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک ها خطر سرطان روده را افزایش می دهد - خبرگزاری اطلاعات مهر اخبار ایران و جهان

امین حیایی

امین حیایی به مناسبت تولد پسر دارا

دارا حاجایی فرزند امین حاجایی و مونا بانکی پور در 20 شهریور 1376 به دنیا آمد. مادر دارا حیایی در سریال خواب و بیدار و فیلم خانه در شن بازی کرد اما پس از آن از دنیای بازیگری رفت.فرزانه داوری مادربزرگ دارا حیایی نیز از بازیگران قدیمی قبل از انقلاب بود.

دارا از کودکی در سریال های «مسافر بی قرار» و «امین و مینا» بازی کرد، اما کار حرفه ای خود را با پدرش در فیلم شلوار آغاز کرد.

امین حیایی

امین حیایی و پسرش دارا در پشت صحنه فیلم شلوار

امین حیایی در 30 سالگی برای بار دوم ازدواج کرد و او و همسرش نیلوفر خوش کلک در سال 1379 با هم آشنا شدند و این آشنایی منجر به ازدواج شد. نیلوفر نیکوکار 1351 و بازیگر است.

این زوج در فیلم هایی چون گردنبند طلا، دایره زنگی، مانی و ندا و سریال خوب بد روگلی بازی کردند.

امین حیایی

ورود امین حاجایی به عرصه هنر

امین حیایی پس از بازنشستگی از دانشگاه به سربازی رفت و فعالیت هنری خود را در مرکز سیاسی- عقیدتی هنرهای نمایشی نیروی هوایی آغاز کرد.

در سال 1370 زمانی که بازیگر تئاتر کودک بود مورد توجه ثریا قاسمی قرار گرفت و با معرفی او اولین تجربه بازی در فیلم دو همسفر را به دست آورد اما به دلیل مسائل سیاسی و … فیلم به موقع اکران نشد. چند ماه بعد در فیلم Two Sides ظاهر شد و مدال ها جلوی دوربین رفت.

امین حیایی

نوجوانی کرامت دارد

امین حاجایی یکی از هنرمندان موفق و پرکار سینمای ایران است که متولد 28 خرداد 1349 است و بازیگری را از حدود سال 1370 آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید  ویدئو خوانندگی مرحوم گلپا وایرال شد | قسمتی از خوانندگی مرحوم اکبر گلپا در برنامه ای کاش +ویدئو

مونا بانکی پور بازیگر سابق کشورمان مادر دارا حیایی است که با بازی در سریال خواب و بیداری و فیلم خانه ای در شن، از بازیگری فاصله گرفت و سال ها با پسرش دارا در خارج از کشور زندگی کرد. . .

امین حیایی

دارا حیایی و مادرش مونا بانکی پور

امین حیایی پس از جدایی از مونا بانکی پور مادر دارا برای دومین بار ازدواج کرد. او و همسرش نیلوفر خوش خلک در سال ۱۳۷۹ با هم آشنا شدند و این آشنایی منجر به ازدواج شد.

نیلوفر خوش خلک متولد 1370 و بازیگر است و به همراه همسرش امین حاجایی در فیلم هایی چون گردنبند طلا، حلقه حلقه، مانی و ند و سریال خوب بد روگلی بازی کرده است.

امین حیایی

احترام به پدر

امین حاجایی زمانی در مصاحبه های خود اعلام کرد که پسرش به ورزش و کامپیوتر علاقه دارد و علاقه خاصی به بازیگری ندارد، دارا حاجایی در سال های اخیر به بازیگری علاقه مند شده و از هر فرصتی برای امتحان شانس خود در این عرصه استفاده می کند.

او همیشه می گوید که از تجربیات پدرش در این حرفه استفاده می کند و در تجارت با پدرش مشورت می کند و هرگز از موقعیت پدرش سوء استفاده نمی کند.

امین حیایی


بیشتر بخوانید  جملات کوتاه تبریک روز ولنتاین به زبان انگلیسی با ترجمه فارسی + عکس پروفایل Valentine

دیدگاهتان را بنویسید