خالکوبی عجیب صورت صحرا قریشی! / نقاشی


قریشی بازیگری را از سال 1388 با بازی در فیلم لژ و لژ به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد. او با بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سحر کوریشی چند بار ازدواج کرد؟

سحر قریشی قبل از معروف شدن با مهران آکاوان زکریا ازدواج کرد. این دو اکنون از هم جدا شده اند. به تازگی شایعه ای مبنی بر ازدواج سحر قریشی با امید علومی یکی از خوانندگان جوان ایرانی منتشر شده است. سحر کوریشی به عنوان مهمان برنامه دید در شب درباره رابطه خود با امید علومی گفت: به هر حال در شرایطی نیستم که فقط بخواهم به زندگی ادامه دهم. ما با هم هستیم.

سحر قریشی

سحر قریشی و امید علوی

دلیل طلاق سحر کوریشی از همسر اولش/ دیگر از همسر بازیگرم راضی نیستم

مهران اخوان ذاکری متولد مرداد 1362 است که قبل از طلاق در مصاحبه ای پاسخ داد که ازدواج بازیگران می تواند بین آنها و سینما فاصله بیندازد اما شما به عنوان کسی که او را به سینما معرفی کردید بعداً پشیمان نخواهید شد. ? او گفت: «نه، وقتی بدون یک دقیقه بازی خیلی تلاش کردم و موفق شدم، متاسفم که از هیچ چیز پشیمان نیستم.

سحر کوریشی و همسر اولش

سحر کوریشی و همسر اولش

اما پس از مدتی از سخنان خود عقب نشینی کرد و در مصاحبه ای گفت: همیشه از من به خوبی یاد می کند و در چندین مصاحبه در مجلات مختلف گفته است: «اگر همسرم بخواهد یا اجازه ندهد، بازی نمی کنم و خواهم کرد. تا زندگی شخصی‌ام به بازیگری ادامه دهم: «درد ندارد، همسرم همیشه مشوق و پشتیبان من بوده است.

بیشتر بخوانید  توهین به آیت الله مصباخ گناهی نابخشودنی است

اما الان با بازیگری همسرم موافق نیستم. بعد از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که او را به شهرت رساند، رفتارش تغییر کرد و حالا شش ماه است که از او خبری ندارم!

من هم به دادگاه حمایت خانواده رفتم و از او شکایت کردم، اما چون او را تشویق کردم و اجازه کار دادم، درخواست من مبنی بر ممنوعیت کار همسرم رد شد. اما از نظر اعتقادی و قلبی دیگر از بازیگری همسرم راضی نیستم.

رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی

17 آبان 96 طارمی متن عاشقانه ای منتشر کرد. همبازی او حسین ماهینی در زیر متن طارمی به گویش بوشیری نوشت: ما 30 ساقدوش را دوست داریم، این شروع یک جنجال بزرگتر بود.

واکنش سحر کوریشی به ازدواجش با مهدی طارمی

دقایقی پس از این توییت، خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد.

واکنش مهدی طارمی به ازدواجش با سحر قریشی

حواشی آنقدر زیاد شد که مهدی طارمی در نهایت مجبور شد به رابطه اش با سحر قریشی واکنش نشان دهد و گفت: حدود 3 سال پیش برای مدت کوتاهی با هم دوست بودیم و بعد تمام شد. ارتباط دیگری نداشتیم.

مهدی طارمی در خصوص عکس های منتشر شده خود گفت: متأسفانه وقتی این عکس ها بیرون آمد، کار فلان شخص بود وگرنه نمی شد عکس ها را به همین شکل منتشر کرد.

ولی از اون موقع دیگه هیچ گلایه ای نداشتم و الان هم از این پست ها و مطالبی که گفته میشه عصبانی نیستم چون آب از من رد شد!

سحر کوریشی در کنار مهدی طارمی

دیدگاهتان را بنویسید