خادمان رضوی هفت تن گوشت قربانی به یزد توزیع کردند



محمد حسین رحیمی نسب پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا هدف خادمان را رفع محرومیت از فقرا دانست و افزود: به مناسبت عید سعید قربان این مقدار گوشت بین نیازمندان توزیع شد. ”

مدیرکل سابق آبادانی استان یزد با ارزیابی همکاری مردم و خیران ادامه داد: همزمان با عید سعید قربان ، 193 راس گوسفند و گاو در عید سعید قربان به ارزش 784 میلیون تومان توسط رضوی و خیران خریداری و ذبح شدند. .

این فعال اجتماعی و شفابخش سنتی خاطرنشان کرد: گوشت قربانی در 7000 فقره کمک خیر و نیکوکار بسته بندی و بین محرومان توزیع شد:

رحیمی نسب گفت: در مجموع بیش از 7000 خانوار در سراسر استان با رعایت کامل موارد بهداشتی از گوشت قربانی بهره مند شده اند و در صورت لزوم این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت و خیران باید همکاری های خود را ادامه دهند. “

تاکنون طبق مقررات و مقررات ، 8500 کارمند رضوی در 11 شهر استان ساماندهی شده اند. این افراد در 10 مرکز در مرکز استان و 10 شهر دیگر با کمک مردم و خیران برای خدمت به شهروندان و نیازمندان تعهدات و محرومیت های فرهنگی دارند. آنها جامعه را می سازند.

ترویج فرهنگ رضوی خصوصاً در سبک زندگی اسلامی و تلاش و پیگیری با حمایت علاقه مندان و افراد خیرخواه به گروه های آسیب پذیر در مناطق مختلف یکی از مهمترین برنامه های اجرا شده توسط مراکز تحت پوشش خادمیاران.

استان یزد با یازده شهر یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که 87 درصد آنها در 24 شهر و بقیه در روستاها و محله ها زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید  فوری؛ سهمیه بنزین این خودروها قطع می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید