مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حیف که ده ها میلیون فقط برای یک لیوان لذت!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، صاحب فروشگاه سمساری پس از اعتقاد به چند سارق و نوشیدن یک لیوان از شوق، گیج شد و با خودروی خود دچار تصادف های زنجیره ای شد.

چند روز مانده به اردیبهشت امسال دو مرد و زن جوانی به عنوان خریدار وارد یک مغازه واسطه در شهر مسعودی شدند و برای خرید اجناس با فروشنده صحبت کردند و سفر آنها به دلالی چند روزی ادامه داشت.

این افراد علیرغم جلب اعتماد تاجر، از مغازه او سکس خرید نکردند و با صاحب مغازه رابطه دوستانه برقرار کردند.

ظهر روز آخر بازدید از مغازه دلستری، مردان یک لیوان لذت به صاحب مغازه دادند و صاحب مغازه چند دقیقه بعد از نوشیدن دلستر دچار بی حالی و سرگیجه شد.

مالباخته این پرونده درباره ادامه این پرونده به خبرنگار تسنیم گفت: بعد از اینکه دلستر خوردم فکر می کنم حدود یک ساعت و نیم خوابم برد. یکی بیدارم کرد و گفت چرا اینقدر می خوابی که فهمیدم در پیاده رو مغازه ام خوابم برد، هنوز نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است و با همان حرا سوار کامیون پیکانم شدم تا چیزهایی را بردارم.

وی افزود: سپس در حین تردد در بزرگراه آزادگان دو بار به سمت نرده حفاظتی رفتم اما دوباره کنترل خودرو را در دست گرفتم. چند دقیقه بعد پراید زدم. گفتم نه مواد مخدر مصرف می کنم و نه مشروبات الکلی و بعد با هزار بدبختی اجناس را در مقصد خالی کردم و به مغازه برگشتم.

وی ادامه داد: در حوالی محله ما برای لحظاتی از لاینی که در حال رانندگی بودم در لاین مقابل بیرون آمدم و با سه خودرو که در مقابل کارگاه متوقف شده بودند، برخورد کردم. در این بین یکی از مکانیک ها هم تصادف شدیدی کرد.» من بشدت مجروح شدم و مدت زیادی در بیمارستان بودم.

بیشتر بخوانید  رونمایی از اولین تصویر تبلت Xiaomi Mi Pad 5

«بعد از این تصادفات به کلانتری رفتم و هنوز نمی دانستم چه اتفاقی برایم افتاده و چند ساعتی در کلانتری بودم، سپس آزاد شد و صبح روز بعد پس از خروج از مغازه آمدم. به خودم گفتم چرا این کار را کردم؟ «این کار را کردم و از آنجایی که فهمیدم یک بطری لذت دیدم؛ ته بطری دلستر قرص هایی بود و در نهایت به کلانتری رفتم و ماجرا را توضیح دادم؛ در این حادثه، اجناس 10 میلیون تومانی از مغازه ام به سرقت رفت که فقط یکی از خودروهای آسیب دیده حدود 60 میلیون تومان است و خودروی من حدود 30 میلیون تومان خسارت دیده است.

با گزارش دادستانی به کلانتری 157 مسعودیه، اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد و چند روز پیش یکی از متهمان این پرونده دستگیر شد و دستگیری دو نفر دیگر ادامه دارد. . متهم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *