حیدری: کم آبی بدن باعث اختلال در روستاهای سرپل ذهاب و کسر شیرین شد



نماینده کسر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت مردم روستاهای سرپل ذهاب و کسر شیرین تشنه هستند.

به گزارش ایسنا ، شهریار حیدری در سخنرانی خود بین دستور جلسه امروز علنی مجلس گفت: حماسه مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در پاسخ به مقام معظم رهبری و در این روزهای سخت و تبلیغات سنگین رسانه های خارجی برای اعمال تحریم ها. “انتخابات ستودنی است.

وی خطاب به رئیس جمهور تازه انتخاب شده گفت: “مردم شما را به خلوص و شفافیت ، ضد فساد ، شایسته سالاری ، عدالت و امیدواری می شناسند. بیایید آغاز پایان ، پایان عدم شفافیت ، پایان فساد و جستجوی رانت زیر پوست “دولت ها ریشه دوانده اند ، پایان سلطه افراد نااهل بر ارکان دولت ، پایان پیری در ادارات دولتی ، پایان بی اعتمادی جوانان و زنان به امور واگذار ، پایان دادن به عدم تخصیص عادلانه منابع ، پایان دادن به سو mis مدیریت ، پایان دادن به انتقال موقعیت ها بر اساس میزان رفاقت و لابی گری و نادیده گرفتن توانایی های افراد ، پایان سلطه پادشاهان مختلف از سکه و دلار به پادشاهان گاو ، سیمان و غیره ، برای پایان دادن به تبعیض و بی عدالتی. در تقسیم رهبری بین اقوام و مذاهب در کشور ، به همین دلیل ، از جناب عالی می خواهم که سمت دستیار ریاست جمهوری در زمینه اختلافات و مذاهب را به عنوان معاون ارتقا دهد.

وی با تبریک محسنی ایجی ، رئیس جدید قوه قضائیه ، گفت: امیدوارم با ادامه راه آیت الله رییسی در قوه قضاییه ، امیدهای مردم را روشن کنید و تسلیم ریشه کنی کامل فساد در کشور نشوید. “افراد بد و فاسد را باز نکنید و به آنها اجازه ندهید که به کارهای خود در خزانه داری ادامه دهند.

بیشتر بخوانید  پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت عید سعید غدیرخم

نماینده مردم سرپل ذهاب در مورد مشکلات حوزه انتخابیه خود به وزیر نیرو گفت: روستاهای حوزه انتخابیه آب آشامیدنی چشمه ها و سدهای پر آب ندارند و تشنگی و بی آبی بیشتر آنها روستاهای حوزه انتخابیه من به دلیل فرسودگی و عدم بازسازی شبکه توزیع آب ، کمبود مخازن ذخیره آب و ایستگاه های پمپاژ و تصفیه خانه ها و همچنین سدهای پر از آب با قطع مداوم و تهدید کننده زندگی آب روبرو هستند و به دلیل بی احتیاطی و عدم مدیریت منابع آب موجود توسط وزارت نیرو.

وی خطاب به دولت ، وزیر کار و رئیس برنامه و سازمان بودجه نسبت به اجرای قانون تساوی حقوق بازنشستگی با کارمندان و احقاق حقوق مبارزان معلول ، پرداخت کامل حقوق در مناطق نظامی و با تأیید برنامه رتبه بندی ، فوراً از معلمان در پارلمان درخواست شد.

حیدری همچنین وظیفه تعیین وضعیت و استخدام و استخدام هزینه های آموزش ، حرکات و پیش دبستانی ها و کارت سبز را ذکر کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید