حیدری: مسابقات اسکواش قهرمانی زنان آسیا در ماه نوامبر برگزار می شود



نازنین حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در قسمت بزرگسالان به دلیل شرایط خاصی که داشتیم هنوز اردو برگزار نکرده ایم اما به دلیل مسابقات پیش رو باید به زودی تمرینات خود را از سر بگیریم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط و برنامه فعلی ، ما باید انتخابی بزرگسالان را در ماه آگوست برای شرکت در مسابقات قهرمانی تیم آسیا که در ماه نوامبر در مالزی برگزار می شود ، برگزار کنیم. از سوی دیگر ، مسابقات قهرمانی انفرادی آسیا چند روز پس از مسابقات تیمی در پاکستان که ما نیز باید در آن بازی کنیم ، آغاز می شود و امیدواریم شاهد عملکرد خوبی از قهرمانان کشورمان باشیم.

سرمربی تیم ملی اسکواش ایران گفت: مدت زیادی است که در قسمت بزرگسالان بازی نمی کنیم و مسابقات که در روزهای آخر خرداد ماه در تهران برگزار شد ، برخی از شرایط بازیکنان را نشان داد ، خوشبختانه بازیکنان در شکل فیزیکی و افت فنی محسوسی مشاهده نشد ، اما دوری از مسابقه دشوار بود.

حیدری افزود: ما مجبور بودیم مسابقات را در کیش برگزار کنیم که به دلیل شرایط موجود این مسابقات لغو شد. البته بازیکنانی که به این اردو دعوت می شوند مشخص هستند و ما اردوهای شبانه را در دستور کار قرار خواهیم داد که از شهریور شروع می شود و تا نوامبر ادامه دارد و برای این منظور در اواخر ماه آگوست انتخاب خواهیم کرد.

وی در مورد رده سنی جوانان اضافه کرد: “آخرین اردوی تیم ملی در فوریه 2016 بود. البته باید 4 اردو برگزار می شد که به دلیل شرایط عروق کرونر به 2 اردوگاه کاهش یافت و 2 اردوگاه آخر لغو شد. . “او بخشی از تیمی است که اواخر دسامبر و اوایل ژوئیه در هنگ کنگ برگزار می شود ، به شرطی که هیچ محدودیتی اعلام نشود و مسابقات تغییر نکند.

بیشتر بخوانید  تنها راه زیبا سازی پوست برای آقایان

حیدری افزود: مسابقات انفرادی پس از مسابقات قهرمانی آسیا در هند برگزار می شود. این مسابقه چند روز بعد از مسابقه در هنگ کنگ است و ما نیز باید در آن بازی کنیم. در ماه اوت انتخاب جوانان برای تعیین تکلیف تیم ملی خواهیم داشت و سپس اردوهای جوانان را آغاز خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید