حکم هادی رضوی داماد وزیر کار اعلام شد + جزئیات


حکم هادی رضوی داماد وزیر کار

دلگرم کننده: سخنگوی قوه قضائیه از محکومیت هادی رضوی یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه به 20 سال حبس خبر داد.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز در نشست خبری گفت: هادیجه رضوی از سوی دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به 20 سال حبس تعزیری، 74 ضربه شلاق و محرومیت از خدمات کشوری محکوم شد. رضوی متهم به مشارکت در اخلال بزرگ در نظام اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: متهم دوم این پرونده احسان دلاویز به اتهام کمک به اخلال در نظام اقتصادی به 10 سال حبس تعزیری محکوم شد.

اسماعیلی در ادامه به برخی از احکام صادره در پرونده های اقتصادی اشاره کرد و گفت: کمال قربان به اتهام ممانعت از توزیع اموال عمومی به انباشت انبوه به 10 سال حبس تعزیری، انفصال دائم از خدمات کشوری و مصادره اموال مجرمانه محکوم شد. کولر و قطعات یدکی او مجازات شده است. جعفر صادق اسکندری مدیرکل صمت آذربایجان غربی به اتهام ممانعت از توزیع کالاهای عمومی به 5 سال حبس تعزیری و 70 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد و محمد هاشمی به 7 سال حبس تعزیری و مصادره اموال ناشی از جرائم و 74 ضربه شلاق و محرومیت از خدمات دولتی، علی هاشمی به 20 سال، مصطفی هاشمی به 7 سال، محمدرضا هاشمی به 15 سال حبس، حسن هاشمی به 5 سال و ابوالفضل هاشمی به 5 سال حبس و محسن ثابت قدم به 3 سال حبس تعزیری محکوم شدند. در زندان و جزای نقدی و ابراهیم مختاری به یک سال حبس تعزیری.

وی به پرونده استان گیلان اشاره کرد و گفت: در استان گیلان نیز یک پرونده اقتصادی داشتیم که 13 کارمند در سازمان صنعت و معدن و چند نفر دیگر از جمله علی منتظری رئیس وقت سازمان صنعت و معدن مشغول به کار بودند. صنعت و معدن. و سازمان های بازرگانی و محمد حسین عسگریان معاون وقت برنامه ریزی استان گیلان و ۱۱ نفر دیگر به اتهام دریافت رشوه کلان و مشارکت در اختلاس و اختلاس از بیت المال و اختلاس اموال غیرقانونی محاکمه شدند و به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شدند.

بیشتر بخوانید  ماجرای جنجالی توهین سامان گوران به پرسپولیس و احمدزاده + واکنش نشان می دهد

جداکننده خط

بیشتر

بیوگرافی و اتهامات هادی رضوی داماد شریعتمداری


دیدگاهتان را بنویسید