حکم قصاص و اعدام عامل تیراندازی مرگبار در یکی از مناطق مسعودیه – اخبار حوادث – اخبار اجتماعی تسنیم


به گزارش خبرنگار پلیس باشگاه خبرنگاران پویا؛ عصر روز چهاردهم از آذر 98 ، سرنشینان یک دستگاه پژو پارس سفیدرنگ در خیابان اسلام آباد ، منطقه مسگرآباد ، منطقه مسعودیه ، تهران ، به سمت یک کافه تیراندازی کردند ، خیابان و پیاده رو را حصارکشی کردند و چند دقیقه بعد از صحنه متواری شدند

دقایقی پس از تیراندازی ، تیمی متشکل از 157 افسر پلیس مسعودیه در محل حاضر شدند.

در نتیجه این تیراندازی ، یک جوان 25 ساله که راننده اسنپ بود و در اتومبیل خود منتظر مسافر خود بود ، بر اثر اصابت گلوله از ناحیه گردن ، صورت و شدت جراحات و یک جوان دیگر در کافه جان باخت. مجروح شد وی پس از انتقال به بیمارستان ، بر اثر جراحات وارده درگذشت. همچنین در حین تیراندازی ، یک پسر 13 ساله که در حال عبور از خیابان بود توسط مهاجم از ناحیه بازو ، پا و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

تحقیقات بیشتر نشان داد که متهمان این پرونده چهار نفر بودند که از ورامین به صحنه جنایت آمدند و قصد داشتند از شخصی بازجویی کنند.

برای پیگیری آخرین جزئیات و سرنوشت پرونده ، با محمدرضا زمانی علویف تماس بگیرید. وکیل والدین یکی از قربانیان این حادثه (راننده اسنیپ) ، ما رفتیم. به گفته وی ، مدتی قبل از این جنایت در ورامین ، فردی کشته شد و متهم در این پرونده دستگیر شد. یکی از دوستان متهم در فضای مجازی همچنان به توهین به قربانی ادامه می دهد و باعث کشته شدن چهار نفر از دوستان و نزدیکان مقتول می شود. آنها با هم تصمیم گرفتند که به حرف مرد توهین کننده گوش فرا دهند و با آماده سازی اسلحه و خفاش های کلاشینکف ، همان شب ورامین را به مقصد منطقه ماسودیا تهران ترک کردند.

بیشتر بخوانید  زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان

سپس متهمان بدون بررسی اینکه آیا فرد در آنجا حضور دارد یا خیر ، در خیابان ، پیاده رو و کافه ، جایی که فرد معمولاً حضور داشت ، تیراندازی کردند.

همه متهمان این پرونده که سه نفر از آنها پسر عموی و یکی از دوستان وارامینی مقتول هستند ، چند روز پس از حادثه به سرعت از کشور گریختند و زندگی پنهانی داشتند و گاهی قصد ترک کشور را داشتند. اقدامات پلیس ، آنها شناسایی و در حملات دستگیر شدند. پس از پایان تحقیقات ، آنها هفته گذشته در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

چه زمانی؛ وکیل والدین یکی از قربانیان این حادثه (رهبر اسنپ) در مورد حکم صادره به متهمان این پرونده گفت: متهم ردیف اول این پرونده به قصاص و شلاق و متهمان دیگر به حبس طولانی مدت محکوم شدند. شرایط ، شلاق و تبعید. مکانهای بد. آب و هوا نابود شد.

وی با بیان اینکه متهم ردیف اول نیز به عنوان رهبر نظامی در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده است ، خاطرنشان کرد: این احکام هنوز نهایی نشده و قرار است توسط دادگاه عالی رسیدگی شود و پرونده در آستانه ارسال به دیوان عالی کشور.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید