حکم انضباطی قطعی جام حذفی / 5 سال حبس رئیس سازمان لیگ فوتبال


رای انضباطی فینال جام حذفی (بازی پرسپولیس – دمشق)

دلگرم کننده: حکم انضباطی فینال جام حذفی امسال (حاشیه دیدار داماش گیلان و پرسپولیس تهران در اهواز) اعلام شد.

در پرونده جنجالی فینال جام حذفی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دو متهم اصلی را در مجموع به ۷ سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی محکوم کرد.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران 12 خرداد در حالی در اهواز برگزار شد که حواشی تلخ پیرامون این دیدار میلیون ها فوتبالدوستان را سردرگم کرد و هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه فولاد اهواز را سردرگم کرد. برگزاری این دیدار که مانند دیدارهای هفته های پایانی لیگ هجدهم با بی نظمی و درگیری همراه بود، انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

در حاشیه این جلسه وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس با تاکید بر برخورد قاطع با عاملان این حادثه و تشکیل کمیسیون ویژه ای به ریاست محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان اخلاق در فوتبال تشکیل شد. کمیته. .

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از همان ساعات ابتدایی برگزاری این مسابقات به طور رسمی محرومیت سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی را اعلام کرد. سپس کمیسیون سعی کرد سه جلسه تشکیل دهد تا متهم اصلی مسابقات جنجالی را تشکیل دهد و دفاعیات آنها را بگیرد، اما هیچ یک از مقصران اصلی این حادثه به جلسات کمیته اخلاق FS نرفتند تا اینکه کمیسیون تصمیم گرفت که قاضی دادگاه در مورد پرونده تصمیم گیری کند.

طبق تصمیم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال به 5 سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی و جزای نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید  جایزه بین المللی بلغارستان به زنده یاد علی انصاریان رسید !


سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ نیز به 2 سال محرومیت و جزای نقدی و همچنین عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت مدیره خوزستان و عضو هیئت مدیره FS محکوم شدند. جریمه شد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتسال همچنین الطافی مدیرعامل و حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان را به شش ماه محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی و جریمه نقدی محکوم کرد.

آرای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حالی صادر شده است که مهدی تاج بارها اعلام کرده است که این پرونده در صلاحیت کمیته اخلاق نیست و با این رویکرد رئیس فدراسیون فوتبال مشخص نیست چه اتفاقی می افتد. سرنوشت نهایی این درخواست ها


دیدگاهتان را بنویسید