حوزه علمیه درباره سگ نداشتن نظر قانونی بدهد



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیمسار فرج گفت: از سال 1396 که قیمت ها افزایش یافته، سرقت ها نیز 30 درصد افزایش یافته است، این نشان می دهد که مسائل اقتصادی بسیار تاثیرگذار است.

سردار حسین اشتری فرمانده فرایا در دیدار با رئیس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در خصوص اجرای طرح ناظر اول در برخورد با ناهنجاری های پرده خودروها گفت: 81 درصد افرادی که در همین اس ام اس کشف حجاب در ماشین کردند . بار اول به پلیس تذکر داده شد و دیگر این کار را نکردند.

وی افزود: این افراد در صورت بی توجهی به تذکر پلیس و تکرار مجدد آن از تکلیف محروم می شوند. اگر برای بار سوم تکرار کنند، خودروی آنها توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند و برای بار چهارم تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند و به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

تعداد سرقت ها از سال 2017 افزایش یافته است

سردار فرج در قسمت دوم سخنان خود گفت: از سال 1396 که قیمت ها افزایش یافت میزان سرقت ها نیز 30 درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: طبق قوانین موجود، پرونده های سرقت های خرد که ارزش آنها کمتر از 200 میلیون ریال است، پیگیری نمی شود و سارق به زندان نمی رود.

سردار اشتری افزود: البته همه همکاران برای پیشگیری و برخورد با سارقان تلاش می کنند و اقدامات علمی و عملی زیادی در این زمینه انجام شده است.

غیر طبیعی بودن دست زدن به سگ؛ تنها در تهران بیش از 370 فروشگاه غذای سگ وجود دارد

سردار فرج با اشاره به غیرعادی بودن سگ گردانی گفت: این ناهنجاری باعث نگرانی و ناراحتی آحاد جامعه و متدینین شده است، اکنون تنها در تهران بیش از 370 مغازه غذای سگ وجود دارد و قبلا وارداتی بوده است. به کشور با ارز 4200 تومان.

بیشتر بخوانید  کشف ۵۷ کیلوگرم تریاک در بسته‌های آجیل در فرودگاه امام -

وی افزود: امروز در کشور کلینیک هایی برای درمان سگ ها وجود دارد که نسبت به برخی بیمارستان ها از امکانات بیشتری برخوردار است، بنابراین مردم انتظار درمان را از فرجه دارند و ما نمی خواهیم آن را فرافکنی کنیم و علاوه بر نهادهای درگیر، حوزه علمیه نیز باید درمان شود. در مورد عدم مالکیت سگ نیز اظهارنظر قضایی نماید

سردار اشتری افزود: همکاران من انگیزه حفظ ارزش ها را دارند، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز پلیس تراز انقلاب اسلامی را مطالبه می کنند، ما نیز خود را یک سازمان انقلابی می دانیم و محکم می ایستیم، کار خود را اینگونه می دانیم. عبادت، البته اگر دیگران به ما بگویند No help، خیلی موثر نخواهد بود.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار با قدردانی از تلاش ها و فعالیت های فرعی در برخورد با انواع جرایم و ناهنجاری ها، گفت: انشاءالله خداوند به شما این توانایی را خواهد داد که با همین عزم، اراده، دلسوزی به فعالیت خود ادامه دهید. و بدون تردید ..

دیدگاهتان را بنویسید