حواشی دیدار تیم های نفتی مسجد سلیمان و ذوب آهن



به گزارش ایرنا ، تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم میزبان (نفت مسجد سلیمان) برای صعود به بالای جدول نیاز به پیروزی در این بازی داشت و از طرف دیگر تیم ذوب آهن می توانست با شکست دادن حریف امید بیشتری برای زنده ماندن در لیگ داشته باشد.

در نیمه اول بازی تیم سید مجتبی حسینی موقعیت های زیادی را در دروازه نفت مسجدسلیمان ایجاد کرد و موفق شد سه بار دروازه تیم را باز کند و در نیمه دوم نفتی ها موفق به جبران دو گل خورده شدند.

تیم نفت مسجدسلیمان که چهاردهمین بازی خانگی این فصل خود را انجام داد ، انگیزه زیادی داشت تا هفتمین پیروزی خود در لیگ بیستم را بدست آورد. از طرفی شاگردان حسینی می خواستند در این مسابقه سه امتیاز کسب کنند تا با پر دست به اصفهان برگردند.

علی رغم اینکه مسابقات قهرمانی بدون تماشاگر برگزار می شود ، حدود 500 هوادار تیم نفت مسجد سلیمان ، مثل همیشه ، با پرچم های زرد ، بازی را از تپه های پشت استادیوم ، پشت بام ها و پنجره های خانه های اطراف تماشا کردند ورزشگاه و تیم خود را تشویق کردند.

برخی از هواداران نفت این مسابقه را مانند مسابقات قبل از اسکوربورد برتر ورزشگاه شهید بهنام محمدی تماشا می کردند. تابلوی امتیازات ورزشگاه مسجدسلیمان برخلاف مسابقات قبلی روشن بود.

دمای هوا در شهر ماجد سلیمان بیش از 45 درجه بود که بر روی بازیکنان هر دو تیم تأثیرگذار بود.

بیشتر بخوانید  بستن توصیه روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی: درباره ستایش های قدیمی و جدید

برای جلوگیری از ویروس کرونا ، بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم قبل از شروع بازی جمع نشده بودند. همچنین ناظران فدراسیون پزشکی ورزشی قبل از بازی سلامتی ورزشگاه را بررسی کردند.

این مسابقه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد اما برخی از خبرنگاران محلی در این شهر قصد ورود به ورزشگاه را داشتند اما از حضور آنها ممانعت شد.

شهاب گردان از ذوب آهن که به دلیل برخورد با داور چهارم در دیدار هفته گذشته مقابل سایپا به مدت چند جلسه محروم شد ، در این دیدار غایب است.

در دقیقه 30 و 75 داور بازی را به مدت 2 دقیقه متوقف کرد و بازیکنان برای نوشیدن آب به سمت نیمکت خود رفتند.

در دقایق 25 ، 43 و 45 بازی به ترتیب وحید محمدزاده ، سینا اسدبیگی و پیمان رنجاری برای ذوب آهن گلزنی کردند.

همچنین در دقیقه 68 و 73 ساسان حسینی و عماد میریاوان 2 گل از سه گل ماجد سلیمان را جبران کردند.

در آن مسابقه سیرجد گوربانی از نفت مسجدسلیمان و پیمان رنجبری از ذوب آهن یک کارت زرد از داور دریافت کردند.

مربیان هر دو تیم از ابتدا تا انتهای بازی با بازیکنان داخل زمین در تماس مستقیم بودند. در نیمه اول کادر فنی هر دو تیم به ویژه نفت مسجدسلیمان در برخی صحنه ها به تصمیم داور اعتراض کردند.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان که از این باخت بسیار ناراحت بودند بلافاصله بعد از بازی به رختکن رفتند. بسیاری از هواداران تیم میزبان نیز به این باخت اعتراض کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در این بازی 28 امتیاز کسب کرد و در لیگ برتر در رده دوازدهم قرار گرفت. تیم ذوب آهن نیز با 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  شرح چالشهای آب از خوزستان تا مازندران / تبخیر و تبخیر آب در خوزستان 3 برابر استانهای شمالی

دیدگاهتان را بنویسید