حواشی در دیدار رفسنجان با آهن و مس مصدومیت دروازه بان ذوب آهن / واکنش رئیس اتاق اصفهان در پایان هفته – اخبار اصفهان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اصفهان در هفته سی ام و پایانی لیگ فوتبال خلیج فارس ، جام خلیج فارس ، تیم های ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان امشب از ساعت 21:15 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند. حواشی این جلسه به شرح زیر است:

* تعدادی از هواداران ذوب آهن تیم خود را در مقابل هتل این تیم و همچنین مقابل در ورودی ورزشگاه فولادشهر تعقیب کردند تا در این دیدار حساس و بقا در لیگ برتر حضور داشته باشند ، از جمله تعدادی از هواداران سپاهان.

* کاسم حدادی فر کاپیتان مصدوم ذوب آهن مسابقه را از نزدیک در ورزشگاه فولادشهر تماشا می کند. شهاب گردان محروم نیز در ورزشگاه فولادشهر حضور دارد.

* باشگاه مس رفسنجان برای پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن جایزه اهدا کرد.

* تعدادی از پیشکسوتان فوتبال ذوب آهن برای تشویق تیم در ورزشگاه فولادشهر حضور یافتند.

* مس در این مسابقه سجاد آشوری ، مهدی کیانی و گایم اسلامی ها را ندارد. کاسم حدادی فر ، شهاب گردان و میلاد جهانی نیز در این دیدار از ذوب آهن غایب هستند.

* مهدی امینی دروازه بان ذوب آهن قبل از بازی و در هنگام گرم شدن از ناحیه دست آسیب دید و یوسف بهزادی وظیفه محافظت از دروازه بان سبز اصفهانی را در آن مسابقه بر عهده دارد.

* پیش از این جلسه ، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی ، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و یکی از اعضای هیئت رئیسه مایل ، هفته گذشته نسبت به حاشیه لیگ برتر واکنش نشان داد. لارگانی در توییتی از نهادهای نظارتی و رئیس فدراسیون فوتبال خواست هفته گذشته را زیر نظر داشته باشند تا اتفاقات لیگ های اول و دوم لیگ برتر تکرار نشود.

بیشتر بخوانید  ابراز امیدواری اتحادیه اروپا برای حصول توافق وین «طی چند روز آینده»

انتهای پیام / 165 / f

دیدگاهتان را بنویسید