حوادث خوزستان نتیجه اقدامات دولت است / اعتراضات مردمی را برطرف نکنید – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



حجت الاسلام حسین ابراهیمی ، عضو شورای مرکزی جامعه مبارزه با روحانیت در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی در مورد اعتراضات مردم خوزستان به وضعیت کم آبی اظهار داشت: اعتراضات مردم خوزستان اعتراض قانونی است اما پاسخ این اعتراضات جز با جبران آنچه برای مردم شده است نیست.

ابراهیمی افزود: کارمندان دولت باید از این رو لهجه مقام معظم رهبری آنها برای نجات این استان از این وضعیت به مردم خوزستان خدمات ارائه دادند اما متاسفانه معرفی رهبران کشور به گونه ای است که زمینه اعتراضات را هموار می کند.

وی تأکید کرد: بنابراین باید با کسانی که باعث این حوادث و اعتراضات در خوزستان شده اند برخورد شود. این س questionsالات بارها و بارها به خصوص در خوزستان که مهمترین نقش را در دوران دفاع مقدس و ایثار بسیاری از شهدای انقلاب اسلامی داشته و در آن سالها رنج فراوانی برده است ، مطرح شده است. این نوع نگرش نسبت به آنها با شأن این افراد تناسبی ندارد.

یکی از اعضای شورای مرکزی جامعه مبارزه با روحانیت گفت: “باید خدماتی به افرادی که این مناطق را از بین می برد ارائه شود.” طبیعی است که اگر این مناطق در هر استانی بوجود آید ، به ویژه استانی که از نظر نفت غنی است و بیشترین سرمایه را در کشور دارد ، اعتراضاتی را در پی خواهد داشت.

ابراهیمی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی نباید با این شرایط زمینه ورود ضد انقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی را فراهم کنند. من معتقدم با کسانی که این وضعیت را ایجاد کرده و زمینه اعتراض مردم را ایجاد کرده اند باید برخورد شود تا دیگر شاهد تکرار این اتفاق نباشیم.

بیشتر بخوانید  هدیه "توماس باخ" به دختر ملوان ایرانی / ستایش از عملکرد آخوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی گفت: در صورت حذف این مناطق دیگر شاهد ورود ضد انقلاب ، استکبار جهانی و احزاب مرتجع به صفوف اعتراض نخواهیم بود. اما تا زمانی که این علل وجود داشته باشد ، افراد معلول نمی توانند از پس این مشکلات برآیند.

یکی از اعضای شورای مرکزی جامعه مبارزه با روحانیت گفت: مسئولان اجرایی کشور باید پیش بینی های لازم را برای وضعیت فعلی خوزستان انجام می دادند تا شرایط به جایی نرسد که ضدانقلاب بتواند وارد شود و با سرنوشت بازی کند. و یک سیستم با انحراف اعتراضات مردمی.

دیدگاهتان را بنویسید