حناچی: شهر با نگاه منصفانه ای به توسعه مناطق کم درآمد متعادل شده است



به گزارش ایرنا ، “پیروز حناچی” شنبه شب در مراسم افتتاحیه مرحله اول پروژه باغ ، حضرت زهرا (س) افزود: یکی از مهمترین پروژه های عمرانی را در تهران افتتاح می کنیم تا شادی مردم را به اشتراک بگذاریم. در تعطیلات این روزها. “

وی یادآور شد: ما مفتخریم که منسوب به شخصی هستیم که 1400 سال پیش ، در نامه ای به دولت ، توصیه هایی را توصیه می کرد که هنوز در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

حناچی گفت: شاید جاده به دلیل وسعت این باغ بزرگترین در نوع خود نباشد اما یکی از طولانی ترین مسیرها است و قرار است از محل بارگیری این مسیر هزینه پروژه تامین شود.

شهردار تهران گفت: تردد قطارها در این مسیر آسایش را از مردم سلب کرده و تا مدت ها این منطقه حصاری ندارد و بعد از انقلاب این حصار برداشته شد.

وی خاطرنشان کرد: باید با شرکت راه آهن مانند گذشته موافقت کنیم تا برای ساماندهی بیشتر این منطقه اقدام کنیم.

حناچی ادامه داد: ما در کمیسیون ماده 5 تهران چشم انداز اقتصادی پروژه ها را تأیید کرده و سیاستی را اتخاذ کرده ایم تا مانع تفریحات در این زمینه نشویم.

وی افزود: در این دوره از مدیریت شهری ، تمرکز ما بر مناطق جنوبی تهران بود و حجم سرمایه گذاری در آن مناطق را افزایش دادیم.

حناچی اعلام کرد: یکی از بزرگترین بیمارستان های کودکان هم اکنون آماده افتتاح است و پس از سالها فعالیت در بیمارستان دکتر غریب ، مرکز پزشکی 2 به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید  دستاوردهای ذوب آهن پیامد همدلی یکایک کارکنان است

شهردار تهران همچنین گفت که خط 11 و شاخه های خط 3 می توانند مناطق 17 و 18 را به مدت 10 سال به مترو متصل کنند و این دیدگاه نتیجه تغییر نگرش نسبت به شهر است.

وی برخی از شکایات مردم مبنی بر اختصاص منطقه مسکونی اطراف راه آهن قدیمی را رد کرد و افزود: طبق دستورالعمل تا 100 متر در اطراف این منطقه ، از ساخت و ساز جلوگیری می کنیم مگر اینکه راه آهن مجوز لازم را صادر کند.

به گزارش ایرنا ، فاز اول پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) در مناطق 17 و 18 شنبه شب با حضور محسن هاشمی رئیس شورای شهرداری تهران و فرمانداران شهرستان به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید