حناچی: آینده حمل و نقل در تهران استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی است



به گزارش ایرنا ، پیروز حناچی ، مسئول روابط عمومی تهران روز چهارشنبه به یاپ ورنر گفت: “جدا از توسعه فناوری و محیط زیست ، اولین مسئله ای که از هلند به ذهن خطور می کند مسئله دوچرخه و استفاده انسان از دوچرخه است. در این کشور. “

وی ادامه داد: ورزش خانوادگی و استفاده از دوچرخه برای محل کار و امور روزمره مسئله جدیدی در تهران است ، اگرچه 40 سال پیش دوچرخه یکی از اصلی ترین روش های حمل و نقل در تهران بود.

حناچی تأکید کرد: نگاه ما به موضوع دوچرخه در تهران این است که اگر مردم را همراهی کنیم ، با حضور هر دوچرخه ، یک ماشین از شهر کاسته می شود.

شهردار تهران تأکید کرد: هلند نیز در بحث در مورد انرژی های جدید پیشرفت کرده و استفاده از این تجربه برای تهران نیز مهم است. زیرا استفاده از سوختهای فسیلی در تهران بسیار زیاد است.

وی آینده حمل و نقل در تهران را استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی دانست و افزود: هفته گذشته از یک اتوبوس برقی رونمایی کردیم که توسط یکی از شرکت های داخلی حمایت مالی می شد و قرارداد تولید 100 دستگاه اتوبوس برقی منعقد شد. “

حناچی با اشاره به اینکه 10 درصد آلودگی هوای تهران به دلیل وجود موتورهای دوچرخه و بنزین است ، توضیح داد: ما برای این موتورسیکلت ها نیز برنامه داریم اما مشکل اصلی موتورسیکلت ها است که بسیار گران هستند که این مورد سیستم مبادله در صورت لغو تحریم ها مجاز خواهد بود و این اقدامات تسریع می شود.

بیشتر بخوانید  کشور را معطل مذاکره نمی‌کنیم

شهردار تهران با بیان اینکه نهاد وی در زمینه بیماری همه گیر کرونا با دو ویروس کرونا ویروس و تحریم مبارزه می کند ، گفت: یکی از دلایلی که از انرژی پاک و جدید و دوچرخه در کشور ما کمتر استفاده می شود ، انرژی ارزان است.

وی گفت: “امیدوارم خاطرات خوشی از تهران داشته باشید.” “ما با استفاده از فضای مجازی استفاده از تجربه هلندی در زمینه دوچرخه و انرژی پاک را دنبال خواهیم کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید