حمید بادامی نجات رئیس والیبال استان همدان شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترجلسه انتخابات دانشکده والیبال استان همدان ظهر سه شنبه با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

حمید بادامی نجات با 15 رأی موافق در برابر 14 رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس شورای والیبال استان همدان انتخاب شد.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه همدان یکی از قطب های این رشته است ، گفت: خوشبختانه موج مدیران جوان در کشور آغاز شده است و ما خوشحالیم که یک مدیر جوان و آینده دار به عنوان رهبر در همدان انتخاب شد. “

محمدرضا داورزنی افزود: تاریخ نشان می دهد که همدان در والیبال حرفی برای گفتن دارد و از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه انتظار ما از والیبال استان همدان بیشتر است ، اظهار داشت: بازیکنان همدان از بدنی خوبی برخوردار هستند اما متأسفانه حضور تیم فوتبال پاس در دهه گذشته آسیب زیادی به ورزش استان همدان وارد کرده است.

رئیس فدراسیون والیبال کشور گفت: آنها تیمی را از لیگ برتر آوردند که در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و این تیم صدمات زیادی به بدنه اداره کل ورزش و مجموعه ورزشی وارد کرد و سایر تیم ها را تحت الشعاع قرار داد ورزش ها. “

این داور با بیان اینکه تیم های فوتبال تمام منابع ورزشی را مصرف می کنند ، افزود: اگر تیم های فوتبال خصوصی هستند و به بدن ورزش آسیب نمی رسانند ، این مسئله مشکلی نیست مانند شهرهایی مانند اصفهان ، کرمان و خوزستان که از منابع دیگر تزریق می کنند.

بیشتر بخوانید  پرسپولیس بستن پنجره نقل و انتقالات خود را تکذیب کرد

وی افزود: اینکه یک والیبالیست همدان مجبور شود در استان دیگری بازی کند بسیار نامطلوب بود.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: “والیبال به یک ورزش خانوادگی و محبوب تبدیل شده است.” “بسیاری از افراد لیگ برتر داخلی را دنبال می کنند. ما بیش از 20 میلیون تماشاگر در فضای مجازی داشتیم تا مسابقات آنلاین لیگ برتر را تماشا کنیم.”

وی افزود: امروز مردم نسبت به والیبال تعصب دارند و این رشته باعث احساس غرور در مردم شده است.

رئیس شورای والیبال همدان نیز در این مجمع گفت: من از اعتماد اعضای شورای والیبال همدان مبنی بر انتخاب من به عنوان رئیس هیئت مدیره سپاسگزارم.

حمید بادامی نجات افزود: در حال تلاش برای بهبود زمین والیبال استان همدان با برنامه ای چهار ساله و مدون هستیم.

وی با بیان اینکه امروز استعدادیابی را در دستور کار قرار داده ایم ، گفت: همدان این پتانسیل را دارد که تیم خوبی در لیگ های والیبال کشور داشته باشد.

رئیس هیئت والیبال استان همدان گفت: والیبالیست های ما باید در تیم شهر خودشان بازی کنند ما به دنبال بالا بردن نام همدان در زمینه والیبال هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید