حمله هواداران استقلال به صفحه اینستاگرام شیخ دیابته!


به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، در ساعات گذشته در حالی که رسانه ها به طور جدی اخبار انتقال شیخ دیابت مهاجم سابق استقلال به باشگاه پرسپولیس را دنبال می کردند، هواداران تیم های پایتخت این موضوع را دنبال نکرده اند. بیکار نشسته شیخ دیابته در مجموع 33 بار در لیگ برتر در فصل های نوزدهم و بیستم برای استقلال به میدان رفت و 17 بار برای این تیم با 15 گل در لیگ نوزدهم و دو گل در لیگ بیستم گلزنی کرد. جمع کثیری از هواداران استقلال و پرسپولیس در صفحه منتسب به شیخ دیابت در زیر آخرین پست این بازیکن که تاریخ شنبه 24 مارس 2018 یعنی 2 سال و 5 ماه و 15 روز پیش بود، ظاهر شدند و نظرات مختلفی را با موضوعات مختلف درج کردند. تا زمانی که تعداد نظرات رسیده به مرز 14 هزار برسد.

هواداران پرسپولیس به دیاباته خوش آمدند

* تعدادی از هواداران استقلال با اشاره به احوالپرسی بازیکنان پرسپولیس به شیخ دیابت یادآوری کردند که در روزهای حضور این بازیکن در تیم استقلال چگونه در صفحات مجازی مورد تمسخر و مطالبی قرار می گرفت. این افراد نوشتند: «بازیکنی که امروز برایش فرش قرمز پهن کردی همان مهاجمی است که وقتی در استقلال بود مسخره کردی.

*گروهی دیگر از هواداران استقلال در صفحه شیخ دیابات نوشتند: این بازیکن را جذب نکنید، چون به محض اینکه روزی قول باشگاه برای پرداخت پول به او بگذرد، ناگهان مصدوم می شود. در واقع استقلالی ها پس از تجربه اتفاقات مربوط به شیخ دیابات در زمان حضور وی در استقلال به پرسپولیسی ها هشدار دادند. البته بسیاری از هواداران پرسپولیس این موضوع را به مسئولان باشگاه پرسپولیس گوشزد کردند.

بیشتر بخوانید  طلا و سکه در ایران گران شد/ رکود در بازار طلا تشدید شد

*گروهی دیگر از هواداران استقلال از بازگشت این بازیکن به ایران و بازی در پرسپولیس ابراز خوشحالی کردند و به رفتار خوب دیاباته اشاره کردند و گفتند: چه خوب که دیابه با اخلاق خوبش به فوتبال ما برمی گردد. فرقی نمی کند قبلا در استقلال بازی می کرد، حالا در پرسپولیس بازی می کند.

*تعدادی دیگر از هواداران استقلال با اشاره به خریدهای خارجی خوب این تیم در سال های اخیر خطاب به هواداران آبی پایتخت گفتند: بگذارید شیخ دیابت به پرسپولیس برود تا آنها هم طعم یک بازیکن خارجی خوب را بچشند. این بنده خدا فکر می کند تامیر مهاجم خوبی است.

*گروه دیگری از هواداران استقلال در صفحه شیخ دیابات از تمایل خود برای پیوستن به تیم رقیب استقلال ابراز ناراحتی کردند و از او خواستند عکس هایش با پیراهن استقلال را از صفحه خود حذف کند. این درخواست از سوی پرسپولیسی ها نیز بوده است که عکسی با لباس آبی در صفحه خود نداشته باشند.

*صدها قلب آبی و قرمز از دیگر کامنت های صفحه شیخ دیابته است که نشان می دهد وی در روزهای اخیر مورد توجه هواداران دو تیم قرمز و آبی پایتخت بوده است.

لازم به ذکر است؛ خبرهایی از این مهاجم و انتقالش به پرسپولیس شنیده می شود، این موضوع در مراحل پایانی است اما هنوز اتفاق رسمی نیفتاده است.

(عکس) صدها قلب قرمز و آبی;  هجوم طرفداران بنفش در اینستاگرام دیاباته!

دیدگاهتان را بنویسید