مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حمله مدادی سیبل شارپ به بازیکنان استقلال

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش ایرنا ، فرشید اسماعیلی در حاشیه تمرینات استقلال اظهار داشت: استقلال نه مدیرعامل دارد و نه هیئت مدیره ، او تیم شهرآورد را برده است اما شرایط تیم نامناسب است.

وی افزود: من می گویم اگر مدیر عامل نتواند تیم را ترک کند ، بازیکنان ، مربیان و هواداران احمد مددی را به عنوان مدیرعامل نمی خواهند.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: شما برای من نامه نوشتید اما به مردم می گویید من نامه ننوشتم؟ سپس از من به دلیل انتشار دروغ از من شکایت می کنید؟ آنچه که من گفت؟ اما من از او می ترسم. چرا آینده من باید به دست کسی بیفتد که چیزی از فوتبال نمی داند و برای من تصمیم می گیرد؟

اسماعیلی توضیح داد: تاکنون 20 درصد جریمه شده ام و اگر 80 درصد دیگر جریمه شوم ، برای من مهم نیست و مهم نیست.

وی در پایان گفت: قرارداد 9 بازیکن دیگر در پایان فصل به پایان می رسد. شما باید ظرف دو هفته لیستی تهیه کنید و چگونه می خواهید با بازیکنی که 25٪ پول دریافت کرده است کار خود را تمدید کنید؟ آقای فن چه بگویم؟ دو روز دیگر ، اگر کار را تمدید نکنیم ، می گویند بازیکن گناهکار است ، اما از این به بعد به آن فکر کنید.

حمله مدادی سیبل شارپ به بازیکنان استقلال

شوجایان: مددی به برنده دربی تبریک نگفت

داریوش شوجایان همچنین با انتقاد از دولت احمد مددی گفت: چه کسی این قراردادها را امضا کرده است؟ وقتی می بینید بازیکنی می خواهد گزینه ای را در قرارداد خود قرار دهد ، بگویید که من نمی توانم هزینه آن را پرداخت کنم اما وقتی با این گزینه قرارداد می نویسید ، مجبورید این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید  گرانی دلار ادامه دارد؟

وی افزود: مددی با این شرایط مدیرعامل استقلال شد و از همه شرایط آگاه بود و باید به تعهدات بازیکنانی که قرارداد دارند پایبند باشد.

بازیکن استقلال گفت: 30 درصد قراردادم را گرفتم اما بازیکنانی داریم که 12 و 18 درصد دریافت کرده اند. البته من این مبلغ را بدون مجازات دریافت کردم و اکنون 10٪ جریمه شده ام که نمی دانم چرا.

شجاعیان در پایان گفت: مشکل ما احترام است ، دربی را بردیم اما مدیرعامل به بازیکنان سلام نکرد و این یک مشکل بزرگ است.

حمله مدادی سیبل شارپ به بازیکنان استقلال

مصطفوی: ما هیچ درخواست غیر منطقی نداریم

“صالح مصطفوی” مربی این تیم در حاشیه تمرین استقلال گفت: استقلال در بدترین شرایط نتایج خوبی گرفت و اکنون زمان جبران خسارت به کارکنان باشگاه استقلال است.

وی افزود: بازیکنان و مربیان استقلال به بهترین شکل ممکن به وظایف خود عمل کرده اند اما تعهداتی که باید انجام می شد انجام نشده است.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان با غیرت و تعصب در 7-8 مسابقه جان خود را از دست دادند و تیم را به نیمه نهایی جام حذفی رساندند اما پس از پیروزی شهرآورد این شرایط ایجاد می شود.

مصطفوی توضیح داد: چه کسی مسئول این اتفاقات در استقلال است؟ آیا مربیان و بازیکنان استقلال خواسته های غیر منطقی از این تیم دارند؟

وی در پایان گفت: هواداران استقلال باید بدانند که در صورت شکست تیم چه کسی مسئول است و چه کسی این شرایط را ایجاد کرده است.

حمله مدادی سیبل شارپ به بازیکنان استقلال

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *