حمله صهیونیستها به کرانه باختری / بازداشت تعدادی از فلسطینیان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش فلسطین امروز ، سلسله خصومت های صهیونیست ها علیه شهروندان فلسطینی در سرزمین های اشغالی همچنان ادامه دارد. جنگنده های صهیونیست در حال حمله به مناطق مختلف کرانه باختری هستند.

براساس این گزارش ، در پی حمله گسترده جنگنده های صهیونیست به کرانه باختری درگیری های شدیدی بین آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. رسانه ها گزارش دادند که صهیونیست ها از گلوله های نظامی علیه فلسطینی ها استفاده کرده اند.

شاهدان گفتند که شبه نظامیان صهیونیست تعدادی از فلسطینیان را در حمله به کرانه باختری بدون هیچ گونه اتهامی بازداشت کردند. برخی منابع می گویند تعدادی از زندانیان آزاد شده نیز در میان بازداشت شدگان هستند.

اخیراً عبداللطیف الکانوا ، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس ، از فلسطینیان در کرانه باختری خواست که به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه پاسخ دهند.

الکانو گفت: مردم کرانه باختری غربی در پاسخ به ادامه جنایات شبه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست و استقرار مداوم آنها در سرزمین های فلسطین ، باید زمین زیر پای اشغالگران صهیونیست را به آتش بکشند و در همه جا با آنها مقابله کنند. .

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تمجید از ثبات و مقاومت قهرمانانه فلسطینیان ساکن کرانه باختری ، به ویژه مردم بیتا ، بیت دایان ، کفر کادوم و قصرا در برابر اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی ، تأکید کرد که ضد اعتراضات درگیری و درگیری با اشغالگران و استعمار رژیم صهیونیستی را شکست می دهد.

بیشتر بخوانید  جزئیات واژگونی اتوبوس در محور هراز

دیدگاهتان را بنویسید