حمله شدید نیمار به برزیلی های حامی مسی و آرژانتین ؛ برو به جهنم


به گزارش ایرنا ، هواداران تیم ملی برزیل به دلیل استفاده گسترده از Covid-19 در این کشور و همچنین تصمیم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کانبول) برای انتقال میزبان از آرژانتین و کلمبیا به برزیل. آنها ندارند.

فابیولا آندراده ، خبرنگار تلویزیون برزیل Spor ، یکی از هوادارانی است که به طور علنی از تیم ملی آرژانتین حمایت کرده است.

آندریا تصمیم جنجالی خود را در اینستاگرام اعلام کرد: “قبل از اینکه مرا در میدان شهر سنگسار کنند ، اجازه دهید برای شما توضیح دهم:” من فوتبال برزیل و فوتبال برزیل را دوست دارم. من همچنین چند دوست آرژانتینی دارم ، اما به دلیل آنها از تیم ملی آرژانتین در فینال کوپا حمایت نمی کنم ، نه. من از آنها حمایت می کنم زیرا فوتبال را دوست دارم و “لئو مسی” باید با پیراهن تیم ملی کشورش یک جام بزرگ بدست آورد! این عادلانه است!

مسی 34 ساله تاکنون با 4 گل بهترین گلزن کوپا بوده و 5 پاس گل نیز داده است. در صورت پیروزی آرژانتین ، مسی اولین جام خود را با پیراهن آلبی سلسته بلند می کند.

آرژانتینی پس از شکست کلمبیا در مرحله نیمه نهایی گفت: “من بیش از هر چیز می خواهم که با تیم ملی آرژانتین یک جام بدست آورم.” ما بیش از هر زمان دیگری مشتاق کسب کوپا هستیم.

نیمار پس از پیروزی یک بر صفر برزیل برابر پرو در نیمه نهایی گفت که آرزوی او این است که در فینال به مصاف آرژانتین برود و با دوست و هم تیمی سابق خود مسی روبرو شود.

بیشتر بخوانید  هوای تهران همچنان در شرایط "قابل قبول"- اخبار تهران - اخبار اجتماعی تسنیم

حمله شدید نیمار به برزیلی های حامی مسی و آرژانتین ؛  برو به جهنم

مهاجم پاری سن ژرمن که به دلیل مصدومیت کوپا آمریکا را در سال 2019 از دست داد ، از حمایت هموطنان خود از مسی و آرژانتین تعجب کرده است.

وی در اینستاگرام نوشت: من یک برزیلی هستم که بسیار غرور و عشق دارم. من همیشه آرزو داشتم که در تیم ملی برزیل باشم و سرود ملی برزیل را از زبان هواداران بشنوم. هر زمان برزیل مسابقه می دهد ، چه برای ورزش ، چه برای زیبایی و چه برای اسکار ، من هرگز به برزیل حمله نکرده ام و نخواهم کرد. من برزیلی هستم و کدام برزیلی رفتار متفاوتی دارد؟

در آخر اضافه کنید: مشکلی نیست من به شما احترام می گذارم اما به جهنم بروید.

در آستانه فینال کوپا ، “مارکوینوس” مدافع تیم ملی برزیل از هواداران تیم ملی این کشور خواست حمایت بیشتری کنند.

وی گفت: مهم نیست که اکنون شرایط چقدر دشوار است. هواداران ، روزنامه نگاران و مردم برزیل می توانند انرژی مثبت ارسال کنند زیرا تیم ملی برزیل باعث افتخار هواداران برزیل است.

برزیل به دنبال ششمین عنوان قهرمانی خود در کوپا دل ری است و آرژانتینی ها از سال 1993 تاکنون موفق به کسب جام نشده اند.

مقامات ریودوژانیرو ، برزیل ، گفتند که با وجود محدودیت های کرونر ، فقط تعداد کمی از هواداران ، حدود 6500 یا 10 درصد ظرفیت ورزشگاه ماراکانا ، مجاز به حضور در فینال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید