حمله خونین با چاقو به نمازگزاران مسجدی در شیراز / جزئیات


به گزارش سلام نو، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: فردی که بامداد روز جمعه چهارم شهریور 1401 هشت شهروند را با چاقو مجروح کرده بود در مسجد حاج عباس واقع در خیابان حافظ شیراز دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فرج شجاعی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 9 صبح روز جمعه شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر چاقوکشی چند شهروند در یکی از مساجد شیراز تماس گرفتند. مرکز فوریت های پلیسی 110 این حادثه به سرعت در حال وقوع است. ماموران پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شده اند.

وی گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد مردی 32 ساله اهل یکی از شهرک های اطراف شیراز به دلایل نامعلومی پس از پایان نماز در مسجد حاج عباس 8 شهروند را مجروح کرد. .

این افسر افزود: متهم با تلاش کلانتری 34 جام جم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد و 8 مصدوم نیز با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته حال مصدومان مساعد اعلام شد و تحقیقات از متهم در خصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم جنایی ادامه دارد.

سرهنگ شجاعی بابیان عیادت اعضای پلیس آگاهی شیراز و دلجویی از مصدومان در بیمارستان از شهروندان خواست به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکنند و تمامی اخبار را از طریق منابع رسمی و خبرگزاری های موثق پیگیری و دریافت کنند.

<п>اعلامیه حمله خونین با چاقو به نمازگزاران مسجدی در شیراز / جزئیات اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  نامه به رئیس جمهور برای کمک مالی

دیدگاهتان را بنویسید