حمله انتحاری به اتوبوس سپاه از کجاست؟


مشوق: دستیار و مشاور فرمانده کل قوا در حمله انتحاری وی به اتوبوس سپاه زاهدان گفت: عوامل تروریستی حادثه زاهدان در کشور همسایه آموزش عملیات انتحاری را دیدند و دولت همسایه و آی اس آی باید پاسخگوی دولت و ملت ایران و سپاه پاسداران باشند. “

به گزارش دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نوش، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تشییع پیکر شهدای مظلوم حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان حضور یافت. نام مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در این تشییع باشکوه شهدای مظلوم سپاه پاسداران، مرزبانی جمهوری اسلامی و مدافعان امنیت مردم ایران اسلامی و سیستان و اهل بلوچستان بودند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به لزوم مسئولیت پذیری دولت پاکستان و آی اس آی وی خطاب به دولت، ملت و سپاه پاسداران ایران گفت: این اغتشاشگران جنایتکار از یکی از قبایل بلوچستان و آموزش دیده عملیات انتحاری در کشور همسایه بودند که از مرز عبور کردند و چرا این کشور همسایه به پناهگاه امنی برای آموزش و اعزام این افراد تبدیل شده است. گروه های تروریستی کافر

وی افزود: در گذشته شاهد بودیم که مرز مشترک پاکستان با ایران به خطر افتاده و از خلاء امنیتی استفاده می شود و تروریست ها از این منطقه به عنوان پناهگاه استفاده می کنند. دولت پاکستان باید مسئولیت داشته باشد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: بر اساس شواهدی که این گروه ها از برخی از کشورهای جنوبی خلیج فارس به دست آورده اند که وارث تاج و تخت در حال حاضر در پاکستان آنها برای دهه فجر انقلاب اسلامی تامین مالی می شوند و اهداف شوم و شوم دیگری داشتند که الحمدلله هوشیاری سپاه پاسداران و سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی را خنثی کرد.

بیشتر بخوانید  متن تبریک تولد به فروردین ماهی

سرلشکر صفوی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سرکوب عاملان این حملات تروریستی را حق خود می دانند، گفت: برای انجام رسالت انقلابی خود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما می خواهیم روابط خوبی با کشورهای همسایه داشته باشیم و ناامنی در منطقه را به نفع آمریکایی ها و صهیونیست هایی که در کنفرانس ورشو گرد هم آمده اند به رسمیت بشناسیم. البته ملت بزرگ ایران و سپاه مقتدر پاسداران و خانواده شهدای مظلوم پاسخ به موقع و مقتضی به محرکان و عاملان دست نشانده این امر خواهند داد. حادثه تروریستی خواهد داد.


دیدگاهتان را بنویسید