حملات تند احمد خاتمی به روحانی و مذاکره کنندگان


امام موقت از تهران روز جمعه گفت: مذاکره کنندگان از فرهنگ عاشورا فاصله گرفتند و به فکر حل مشکلات با مذاکره با آمریکا افتادند ، اما همه دیدیم که تحقیر آنها به درد کشور نمی خورد.

حملات تند احمد خاتمی به روحانی و مذاکره کنندگان

MeetNews – سید احمد خاتمی شنبه شب در یادمان شهدای مریدان شهرستان ابهر ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا گفت: زبان انسان هرگز نمی تواند بیانگر رشادت ها و زحمات شهدا باشد و فقط خدا می تواند به پاداش شهدا فکر کنید؛ فرهنگ شهادت و عاشورا دقیقاً همان فرهنگی است که بیگانگان از آن می ترسند.

وی می افزاید: “اگر می خواهیم به فرهنگ شهدا نزدیک شویم ، باید تاریخ کربلا را بدانیم. ما باید برای حسین بن علی (ع) اشک بریزیم و برای او مجالس عزاداری برپا کنیم؛ ریختن اشک برای حسین (ع) می تواند ما را به فرهنگ شهدا نزدیک کند.
عضو شورای نگهبان در ادامه نقطه مقابل فرهنگ عاشورا را تحقیر عنوان کرد و افزود: تحقیر خلاف فرهنگ عاشوراست؛ تحقیر یعنی بستن همه مسائل کشور به مذاکره با ایالات متحده ؛ آنها حتی نوشیدن را به مذاکره با ایالات متحده پیوند می دهند. این فرهنگ کاملاً مخالف فرهنگ شهادت است.

خاتمی ادامه داد: رسانه ها و روزنامه هایی که از آنها حمایت می کنند ادعا کرده اند که اگر مذاکره انجام شود تحریم ها برداشته می شود و با خیالی آسوده آه می کشیم اما هشت سال بعد دیدیم که این تحریم ها نه تنها لغو نشد بلکه رنج مردم افزایش یافته است “شک نکنید که این یکی از دلایل تورم توسعه نیافته فعلی است.

بیشتر بخوانید  تیپ زیبا مریم امیر جلالی | مریم امیر جلالی با این مانتو جذاب تر شده

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ شهادت فرهنگ مقابله با استکبار در همه زمینه ها است ، اذعان داشت: قبول کنید که شکست خورده اید و اعتراف کنید که خودتان این کار را انجام داده اید و این همه تقصیر را به گردن این و آن نمی اندازید ؛ اگر شما با فرهنگ عاشورا بودید و در عمل با مردم بودید ، قطعاً با آسیب امروز روبرو نخواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید