مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حملات ایران به اسرائیل چند برابر شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری گفت: رژیم صهیونیستی و مسئولان آن بهتر می دانند تاکنون چه ضرباتی از جمهوری اسلامی دریافت کرده اند و برخی از آنها همچنان ادامه دارند و از این مناطق ضربه می زنند. “

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره برخی اظهارات مقامات صهیونیستی در خصوص حوادث اخیر کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی و مسئولان آن بهتر می دانند چه ضرباتی از جمهوری اسلامی خورده اند و برخی از آنها همچنان ادامه دارد. . اینها از این مناطق می خورند، این ضربه هایی است که مقاومت اسلامی در منطقه و کشورهای مختلف، در منطقه و کشورهای مختلف حتی در سرزمین های اشغالی به آنها زده است.

وی افزود: اما ظلم و ستم جمهوری اسلامی ضربات فراوانی را که به این نظام وارد می کند نمی تواند فهرست، توصیف و توصیف کند، بنابراین در این اقدامات چراغ خاموش و عمدتاً پنهان است.

وی ادامه داد: اما وقتی ترور می کنند آشکارا آن را ترور ناجوانمردانه شهید سعید خدایی بیان می کنند، وحشتی که ناجوانمردانه در حالی که این شهید بدون محافظ در ماشینش و جلوی خانه اش بوده و ترور او رخ داده است. ارزش عملیاتی فنی دارد.این برای رژیم صهیونیستی مهم نیست و شبیه ترورهای کور منافقین در دهه 60 است.

جعفری افزود: ما و جبهه مقاومت چندین بار قبل و بعد از شهادت شهید سجاد هدایی این اقدامات را به رژیم اشغالگر معرفی کرده ایم، اما نمی توانیم جزئیاتی را بیان کنیم، البته مردم ما به خوبی این را درک می کنند. اگر رژیم صهیونیستی عملیات را انجام دهد می داند که چندین بار جواب خواهد گرفت.

وی یادآور شد: دشمنان تلاش می کنند سایر اتفاقات کشور را به عملیات روانی و رسانه ای نسبت دهند و بهتر از دیگران می دانند که این کار آنها نیست.

بیشتر بخوانید  نرخ ارز در بازارهای مختلف 21 دی ماه/ یورو گران شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *