حمایت مهناز افشار از همسر رضا رویگری



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مهناز افشار او متولد 12 ژوئن 1977 است. مهناز افشار وی دارای مدرک تجربی و فارغ التحصیل موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین است. مهناز افشار وی در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و نان آور خانواده است و دو برادر بزرگتر از خود دارد. مهناز افشار او اخیراً به دلیل ازدواج و فعالیت های جنجالی به حاشیه رانده شده و با فعالیت در اینستاگرام برای خود دردسرهای زیادی ایجاد کرده است. مهناز افشار با انتشار اطلاعیه ای از خود به همراه همسر سابقش یاسین رامین خبر از ازدواج مجدد آنها داد.

مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار:

نام اصلی: مهناز افشار

حوزه فعالیت مهناز افشار: بازیگر

تاریخ تولد مهناز افشار: ۲۱ خرداد ۱۳۵۶

11 ژوئن 1977

تهران، ایران

محل زندگی مهناز افشار: تهران

ملیت: ایران ایرانی

سالهای فعالیت: 1376 تاکنون

همسر مهناز افشار: جاسین رامین

فرزند مهناز افشار: لیانا رامین (دختر)

مهناز افشار متولد خرداد 1356 در تهران و متولد سال مار است.

مهناز افشار در بچگی بسیار شیطون بود و همیشه دوست داشت بوفه مدرسه شود، یکبار به خاطر شیطنت های فراوان دو روز از مدرسه اخراج شد، عاشق آتاری بود مخصوصا بازی دزد و پلیس و … خیلی بود. علاقه مند به تماشای کارتون مهناز افشار از سیندرلا، صد و یک سگ خالدار، پلنگ صورتی، مورچه و مورچه، شن بادی، باربا پاپا، بامزیجا، بی هچ، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت به عنوان کارتون های مورد علاقه دوران کودکی خود یاد می کند.

مهناز افشار در دانشکده علوم تجربی تحصیل کرد و چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی تالیف خواند.

بیشتر بخوانید  این تیم 18 میلیارد تومانی به دروازه بان بیرانوند / استقلال پیشنهاد می دهد! خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

مهناز افشار بازیگری را در سریال تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد.

شباهت بیش از حد مهناز افشار و فائکه آتشین (گوگوش) او را به اولین سوژه مطبوعات قبل و بعد از انتشار «شور عشق» تبدیل کرد. پس از مدتی جنجال در مطبوعات و پس از توقیف فیلم «خاکستری»، مدتی خبری از او نشد. تا اینکه پس از یک سال بازی در فیلم «نگین» به سینما بازگشت.

مهناز افشار در سال 1377 با فیلم (دوستان) به کارگردانی علی خاتمی به همراه محمدرضا گلزار با بازی در فیلم های (کما)، (زهر عسل)، (13 گربه روی بام)، (تله)، به سینما رفت. (آتش بس) و (کلاغ کلاغ) می توان گفت زوج هنری تشکیل داده است.

گفتنی است تمامی فیلم های مذکور پرفروش ترین های زمان خود بوده اند.

به گفته مهناز افشار، بازی در رئال بسیار سخت‌تر از دیگر انواع است، در حالی که مخاطبان سینما عادت دارند او را در فیلم‌هایی ببینند که فقط گیشه را هدف قرار می‌دهند. مهناز افشار با ایفای نقش کوتاه در «سالادهای فصل» نشان داد که او خیلی بیشتر از حضور در این فیلم هاست و با بازی در (آتش بس) مهر با تایید این ادعای خود مبنی بر قبول یا رد پیشنهاد، همواره با تهمینه میلانی مشورت می کرد. فریدون جیرانی و محمدرضا شریفی نیا اعتقادی به داشتن مدیر برنامه ندارند.

مهناز افشار حضور حاتمی کیا در «دعوت» را اتفاق بزرگی برای خود می داند و از این اتفاق ابراز خوشحالی می کند. او قرار بود در سریال «شمس العمار» به کارگردانی سامان مقدم به ایفای نقش بپردازد که از حضور در این قسمت تلویزیونی خودداری کرد. دلیل این لغو جراحی دهان و لثه بیان شده است.

در سال های اخیر از مهناز افشار به عنوان پردرآمدترین سینمای ایران یاد می شود و حضورش در هر فیلمی فروش خوبی دارد.

بیشتر بخوانید  مسعود کیمیایی از جشنواره فجر انصراف داد

مهناز افشار

مهناز افشار در پسر آدم دختر حوا

مهناز افشار یک سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۷ برای بازی در دومین فیلم رامبد جوان انتخاب شد و در کنار حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت و مهناز افشار در این فیلم نقش وکیل را بازی می کند. داستان فیلم درباره دو وکیل جوان با بازی مهناز افشار و حامد کمیلی است که بر سر دفتری که کلاهبردار به هر دو فروخته با هم رقابت می کنند و ماجراهای جالبی برایشان اتفاق می افتد. جالب است که مهناز افشار برای بازی در این فیلم بخشی از دستمزد خود را به مردم مظلوم فلسطین داد.

مهناز افشار در نهنگ عنبر

مهناز افشار در فیلم نهنگ عنبر 2014 به ایفای نقش پرداخت. نهنگ عنبر به کارگردانی سامانا موگاداما یکی از ماندگارترین نقش هایی است که مهناز افشار در دوران بازیگری خود بازی کرده است. او در این فیلم با گریم دهه شصت در کنار بازیگرانی چون رضا عطاران، حسام نواب صفوی و ویشکا آسایش به ایفای نقش پرداخت. نهنگ عنبر با حضور در سینماهای کشور یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 94 بود و با حضور بازیگرانی چون مهناز افشار به یکی از ماندگارترین فیلم های تاریخ سینمای ایران تبدیل شد.

مهناز افشار

جوایز مهناز افشار

برنده جایزه بهترین بازیگر زن انجمن منتقدان کاج برای بهترین بازیگر زن در سال 2012.

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد اولین مسابقه فیلم سی امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم برف روی کاج ها – 1390.

کریستال سیمرگ برای بازی در فیلم پل چوبی – 1390 نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن از سی امین جشنواره فیلم فجر شد.

برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول زن در دوازدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر) برای بازی در فیلم طبقه سوم – 1390.

بیشتر بخوانید  فال حافظ | فال حافظ فردا ۴ مهر | چیزهای خوبی در انتظارته! | از این خبر خوش جا نمون! + تفسیر دقیق

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن در چهارمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم طبقه سوم در سال 1390.

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سعادت آباد – 1389.

کاندیدای تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن پانزدهمین جشن خانه سینما برای بازی در «سعادت آباد» – 1390.

کریستال سیمرگ نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «تسویه حساب» – 1388.

کار برادر مهناز افشار

او درباره تاریخچه جواهرسازی خانواده اش گفت: برادر کوچکترم 14-15 سال است که در زمینه جواهرات و جواهرسازی فعالیت می کند و من گاهی با او کار می کنم. «فعالیت من به گونه ای است که گاهی طرح های جدیدی به او ارائه می کنم و او آنها را می سازد.

مهناز افشار

ازدواج و طلاق مهناز افشار

مهناز افشار در سال ۱۳۹۳ با آقای یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین ازدواج کرد و مهریه او ده شاخه گل نرگس بود. مهناز افشار از این ازدواج دارای یک دختر به نام لیانا است.لیانا در 25 ژوئن 2015 در آلمان به دنیا آمد.

این بازیگر با انتشار پستی در اینستاگرام خود در سال 1398 اعلام کرد که از این پس برای لیانا مادری مجرد خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید