حمایت مجلس از رزمایش فاتحان خیبر در مرزهای شمال غرب کشور –



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه مذکور را به شرح زیر قرائت کرد:

هر گونه تغییرات ژئوپلتیک منطقه و تغییر در مرزهای کشورهای همسایه، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و ما در مقابل هر اقدام بیگانگان کوتاه نخواهیم آمد. همچنین کوتاه شدن خاک هیچ کشوری برای تحرکات رژیم صهیونیستی را برنمی‌تابیم. رزمایش فاتحان خیبر در جداره مرزی ارس پیام‌آور صلح و اقتدار منطقه و هشدار به رژیم صهیونیستی است.

رابطه ما با مردم و کشورهای همسایه از جمله مردم مسلمان و کشور برادر جمهوری آذربایجان دیرینه و پایدار است. اختلاف افکنی‌های دشمنان و القائات جعلی رژیم جعلی اسرائیل این وحدت و برادری را نخواهد گسست. مردم ایران هرگز در مقابل تعرض به امنیت منطقه و مصالح کشور کوتاه نخواهد آمد. جمهوری اسلامی ایران، برادری و حسن همجواری با کشورهای همسایه از جمله با  جمهوری آذربایجان را بارها به اثبات رسانده است. اظهارات تفرقه افکنانه و فتنه انگیز عده‌ای بر خلاف حسن همجواری است و انتظار این است که آذربایجان هر چه زودتر با فتنه‌انگیزی‌ها مخالفت نموده و با رفتارهای تفرقه‌افکنانه مقابله کنند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از رزمایش صلح و فاتحان خیبر از وزارت امور خارجه می‌خواهیم که هشدار و تذکر نمایندگان به دولت‌های بازیگر در حوزه قفقاز را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید  افزایش تعطیلات به جلسه علنی رسید

دیدگاهتان را بنویسید