چند سال پیش، هدف مد و رسانه ها این بود که مردم را به خوبی به تصویر بکشند، مدل هایی که با اندام های عالی جلوی دوربین راه می رفتند و همه آرزو داشتند فرم های بدنی و چهره ای شبیه آنها داشته باشند.
البته، این ایده هنوز هم قوی است، اما رسانه ها دیگر بیش از حد اغراق نمی کنند، نه مد.
بسیاری از برندها سیاست های خود را تغییر نمی دهند و سعی می کنند تفاوت ها را افزایش ندهند، کمال را اصل قرار ندهند و به جای ظاهر، بر توانایی های افراد تمرکز کنند.
اکنون کشف برند ایرانی زیما و گونچه استوارنیا طی یک همکاری ارزشمند از مجموعه «آفرینش غنچه» طراحی شده توسط پگاه خسروی (بنیانگذار و طراح برند زیما)
غنچه استوارنیا که در سانحه رانندگی مجروح شده است، نخاع علیرغم همه چالش هایی که در زندگی آنها ایجاد کرده، هیچ تاثیری بر فعالیت آنها نداشته است و سالها به عنوان یک فعال اجتماعی سعی در افزایش آگاهی در زمینه های مختلف از جمله ” کامل نبودن” “دارم
طراح برند پگاه خسروی گفت که مدت هاست به انجام وظیفه انسانی خود در قبال کشورم فکر می کنم و برای تحقق این امر با کمک باد باد می خواهند سفری بزرگ و پر از امید را آغاز کنند. برای عزیزانی که تحرک فیزیکی محدودی دارند.
غنچه استوارنیا به عنوان مدل حرفه ای این مجموعه با این برند همکاری می کند و قطعا راه را برای ورود چنین افراد توانمندی به برندهای ایرانی هموار خواهد کرد.