حمایت برند ایرانی از زمستان برای افراد توانمند!


چند سال پیش، هدف مد و رسانه ها این بود که مردم را به خوبی به تصویر بکشند، مدل هایی که با اندام های عالی جلوی دوربین راه می رفتند و همه آرزو داشتند فرم های بدنی و چهره ای شبیه آنها داشته باشند.

البته، این ایده هنوز هم قوی است، اما رسانه ها دیگر بیش از حد اغراق نمی کنند، نه مد.


برند ایرانی / افراد توانمند

بسیاری از برندها سیاست های خود را تغییر نمی دهند و سعی می کنند تفاوت ها را افزایش ندهند، کمال را اصل قرار ندهند و به جای ظاهر، بر توانایی های افراد تمرکز کنند.


برند ایرانی / افراد توانمند

اکنون کشف برند ایرانی زیما و گونچه استوارنیا طی یک همکاری ارزشمند از مجموعه «آفرینش غنچه» طراحی شده توسط پگاه خسروی (بنیانگذار و طراح برند زیما)


برند ایرانی / افراد توانمند

غنچه استوارنیا که در سانحه رانندگی مجروح شده است، نخاع علیرغم همه چالش هایی که در زندگی آنها ایجاد کرده، هیچ تاثیری بر فعالیت آنها نداشته است و سالها به عنوان یک فعال اجتماعی سعی در افزایش آگاهی در زمینه های مختلف از جمله ” کامل نبودن” “دارم


برند ایرانی / افراد توانمند

طراح برند پگاه خسروی گفت که مدت هاست به انجام وظیفه انسانی خود در قبال کشورم فکر می کنم و برای تحقق این امر با کمک باد باد می خواهند سفری بزرگ و پر از امید را آغاز کنند. برای عزیزانی که تحرک فیزیکی محدودی دارند.

غنچه استوارنیا به عنوان مدل حرفه ای این مجموعه با این برند همکاری می کند و قطعا راه را برای ورود چنین افراد توانمندی به برندهای ایرانی هموار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی حاکم شهر دلم


برند ایرانی / افراد توانمند


دیدگاهتان را بنویسید