مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حمایت از صادرات ذوب آهن اصفهان ، حمایت از تولید ملی است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



گمرک انحصاری ذوب آهن اصفهان اولین گمرک اختصاصی واحدهای تولیدی کشور است که در دهه 50 و همزمان با تاسیس این شرکت شروع به کار کرد و هم اکنون بزرگترین واردات و صادرات ذوب آهن است.

مدیرکل گمرک ایران در مراسم افتتاح ساختمان جدید گمرک ویژه ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت مجموعه ارزشمند و قدرتمندی در صنعت کشور است که با صادرات قابل توجهی نقش مهمی در تبادل ارز ایفا کرد. محصولات آن ها “.

وی افزود: گمرک به عنوان یک نهاد دولتی موظف به حمایت کامل از تولید است و باید به گونه ای عمل کند که وقفه ای در تولید در کشور ایجاد نشود و از این رو از تمام ظرفیت های قانونی برای همکاری با صنایعی مانند ذوب آهن اصفهان استفاده می کنیم. .

دکتر مقدسی گفت: گمرک در کنار ذوب آهن اصفهان است زیرا ما این شرکت را پشتوانه صنعت کشور می دانیم و زحمات آن در واقع شهدای مبارزه با تحریم های اقتصادی است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با تقدیر از ماموران گمرک کشور که حمایت از تولید را در اولویت قرار دادند، گفت: این شرکت از سال گذشته با ورود به حوزه معدن و فرآوری مواد اولیه، حرکت جدیدی را در زمینه تامین پایدار مواد اولیه آغاز کرده است. . مواد.» او انجام داد. بخشی از تهیه مواد اولیه که از طریق واردات تامین می شود، بستگی زیادی به همکاری گمرکات و مسائل مربوط به مبادی ورودی کشور دارد که تعاملات بسیار خوبی با گمرک برقرار شده تا به تولید آسیب نرسد.

بیشتر بخوانید  سامانه پادا ثبت نام کلاس اول | ورود به سامانه پادا

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان در دهه های گذشته همکاری خوبی با گمرک داشته و قطعا این همکاری ها توسعه خواهد یافت، افزود: با توجه به مازاد تولید فولاد و سرانه مصرف فولاد، صادرات از اهمیت ویژه ای برای کارخانه های تولید فولاد برخوردار است. مسائل مربوط به مبادی خروجی با همکاری و تعامل با گمرکات کشور حل می شود.

رخستی افزود: ذوب آهن اصفهان در سال گذشته یک میلیون و صد و پنجاه هزار تن صادرات داشته که امسال نیز با جدیت با آن برخورد خواهد کرد و البته تعامل با گمرک نقش مهمی در تحقق این هدف دارد. از این رو در نشست ها و نشست هایی با مسئولان گمرکات کشور، مشکلات موجود در صادرات و راهکارهای آن بررسی می شود تا ارزآوری بیشتری از طریق توسعه صادرات داشته باشیم و به اقتصاد کشور کمک کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت تامین نیاز داخلی را در اولویت قرار داده و فقط مازاد تولید صادر می شود و ارز حاصله نیز صرف واردات مواد اولیه و تجهیزات می شود که در عمل برای حفظ تولید بسیار ضروری است.

گفتنی است ساختمان جدید گمرک ویژه ذوب آهن اصفهان به مساحت 185 متر با حضور ماموران گمرکات کشور و استان اصفهان و مسئولان این شرکت که مجهز به اپتیکال است افتتاح شد. فیبر و تسهیل ارتباطات مربوط به این آداب و رسوم.

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *