حماس: کشورهای اسلامی برای مبارزات بزرگ آزادیخواهانه تمرین های نظامی انجام می دهند


به گزارش گروه بین الملل فارس نیوز ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) مشارکت تعدادی از کشورهای عربی و اسلامی در تمرینات نظامی ناتو به رهبری آمریکا با مشارکت رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: “مشارکت با رژیم اشغالگر در کشور ما نه تنها وجود این رژیم را مشروعیت می بخشد ، بلکه برنامه های شیطانی آن را برای یهودی سازی قدس و الحاق اراضی و آوارگی فلسطینیان از خانه های خود و ارتکاب جنایات تقویت می کند.”

حماس تاکید کرد: شرکت در این رزمایش های نظامی خیانت به مردم فلسطین و هدف عادلانه آنها است و بنابراین ما می خواهیم که کشورها بلافاصله از این مانور خارج شوند و هرگونه فعالیت غیرنظامی و نظامی را که رژیم صهیونیستی در آن نقش دارد تحریم کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: “ملت ما چشم به راه مردم امت اسلامی است تا نیروهای خود را بسیج كرده و در تمرینات نظامی برای دفاع از ملت ما در برابر ظلم و آماده سازی برای جنگ بزرگ آزادی شرکت كنند.”

وب سایت عبری Walla روز یکشنبه تأیید کرد که یک هواپیمای باری نظامی متعلق به نیروی هوایی مراکش در پایگاه هوایی هاتسور اسرائیل فرود آمده است تا در مانورهای بین المللی این هفته در سرزمین های اشغالی شرکت کند.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر رژیم صهیونیستی با بیان مانور و ورود هواپیمای نظامی مراکش گفت: ارتش اسرائیل هنگام انجام تمرینات ، اجلاس ها و تحقیقات مشترک با کشورهای مختلف و ارتش های خارجی همکاری می کند. ما در مورد همکاری با یک کشور خاص بحث نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  رنج کشور به دلیل حاکمیت لیبرال ها است

طبق وب سایت رسمی نیروی دریایی ایالات متحده ، مانور از 28 ژوئن آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه دارد و در 10 ژوئیه پایان می یابد.

وب سایت نیروی دریایی ایالات متحده اسامی کشورهای شرکت کننده در رزمایش دریایی SEA BREEZE 21 ناتو را که امسال میزبان دریای سیاه بود و شامل شرکت کنندگان از مغرب و رژیم صهیونیستی است ، اعلام کرد.

سفارت آمریکا در کیف اخیراً اعلام کرده است که 32 مانور از شش قاره با 5000 نیرو ، 32 کشتی ، 40 هواپیما و 18 تیم غواصی ویژه در مانور امسال شرکت خواهند کرد.

به گفته این منبع ، از طریق این تمرینات ، کشورهای دریای سیاه از طریق هماهنگی با متحدان و شرکای ناتو توانایی خود را در انجام طیف وسیعی از عملیات های دریایی و زمینی بهبود می بخشند.

انتهای پیام


دیدگاهتان را بنویسید