حل مشکل آب روستاها یکی از برنامه های سپاه است / آبرسانی 7 روستای کوم به پایان رسید – اخبار از کوم – اخبار استانها تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کام ، سرهنگ محمود داودآبادی ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: ما وارد روستاهایی شده ایم که شبکه آبرسانی آنها باید اصلاح شود.

وی افزود: در روستاهای کامرود ، حسین آباد ، میش مست ، ایله بالا و ورزنه ، شبکه بهسازی و لوله گذاری برای روستاهای چاهک و وناره انجام شده است و ما باید شبکه این دو روستا را بهبود ببخشیم.

جانشین مرکز توسعه و توسعه قم گفت: کمک های خیرخواهانه در قالب تأمین لوله های متغیر از 20 تا 125 به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال و کمک مالی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال برای پروژه.

داودآبادی کوم با اشاره به اینکه 25 روستای استان با مشکل جدی آب روبرو هستند ، گفت: از ابتدای امسال تأمین آب هفت روستا به اتمام رسیده و آبرسانی سایر روستاها در حال انجام است ، شبکه آبرسانی در روستاهای بین جاده قدیم کوم – تهران ، از جمله فیض آباد ، کوئج داگی و کایرآباد ، که در صورت تأمین قطعات و تجهیزات لازم در اسرع وقت به شبکه آبرسانی متصل می شوند.

وی افزود: پیگیری های انجام شده توسط قرارگاه های محرومیت زدایی سپاه و سپاه در استان كوم انجام شد و با هماهنگی و تعامل با قم و حمایت خوبی كه از منطقه وارد شد ، این 25 روستا به عنوان روستاهای هدف انتخاب شدند. “و گام به گام برای تأمین آب مردم این مناطق حرکت کنید.

کوم ، معاون قرارگاه پیشرفت و توسعه با بیان اینکه کمبود آب مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد می کند ، به ویژه در گرمای تابستان ، ادامه داد: سپاه پاسداران به عنوان یک اولویت مهم در بحث تأمین آب وارد روستاها شد و حل این مشکل یکی از ماموریت ها خودت را بگذار

بیشتر بخوانید  احتمال گشایش‌های ارزی بین ایران و چین

داودآبادی گفت: “طبق مشاهدات و بررسی هایی که در استان کوم انجام دادیم ، بیش از 25 روستا با مشکل جدی کمبود آب روبرو هستند. مشکل برخی از روستاها خراب شدن شبکه آبرسانی و برخی دیگر از جمله روستاهای کوم-تهران قدیمی است. جاده ، فقدان شبکه. “

وی خاطرنشان کرد: چهار روستای قره سو ، نایه ، جیریک آغاج و سپید نیاز به حفر چاه داشتند که با تعامل با شورای برنامه ریزی استان به عنوان پروژه های بسیج سازندگی شناسایی شدند. حفر چاه در روستاهای قره سو و جیریک آغاج به پایان رسیده و دهکده سپید در دست ساخت است.

انتهای پیام / 452 / ع

دیدگاهتان را بنویسید