حل مشکلات کشور با از بین بردن اختلافات امکان پذیر است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام سید محمد حسینیان ظهر جمعه ، در خطبه های نماز جمعه این هفته در دامغان ، به همت مسجد جامع شهر ، ضمن تشریح سناریوی خروج ناگهانی آمریکایی ها و سربازان از افغانستان ، گفت که پس از سالها خیانت ، جنایت ، تجاوز و تجاوز جنسی ، آنها فقط برای انتقام از افغانستان خارج شدند. دولت کابل ، طالبان و داعش جانبداری کردند و این نتیجه حضور آمریکا در یک کشور است.

وی با تأکید بر اینکه بازیگران منطقه ای در تلاشند نفوذ بیشتری پیدا کنند ، افزود: “بهترین راه حل برای افغانستان حل اختلافات است. نتیجه هر جامعه ای که اختلافات وجود داشته باشد. اگر خواستار ثبات و امنیت هستیم ، باید اختلافات را کنار بگذاریم. هر کجا ایالات متحده است. “این نهاد نتیجه این درگیری بود و این درس کسانی است که قبله آنها غرب است.

امام جمعه نماز دامغان با بیان اینکه سیاستمداران ضد ایرانی طی روزهای گذشته در یک نشست مجازی در سایت سازمان تروریستی منافقین شرکت داشته اند ، اظهار داشت: ایالات متحده و اروپا منبع و مقصد تروریسم جهانی هستند زیرا از آنها پشتیبانی می کنند منافقین

حسنیان بابیان اینکه کشتن یک گیاه تلخ و شوم که در خارج از اروپا رشد کرده است گفت: “امروز ببینید که چگونه افرادی که با صدام همکاری کردند و ملت ما را کشتند ابزاری برای حمایت از تروریسم ایجاد کرده اند و این نشان می دهد غربی ها غیرقابل اعتماد هستند در غیر این صورت آنها نمی توانستند با یکی بنشینند که از نظر سازمانی باشد.

بیشتر بخوانید  فال روزانه بر اساس ماه تولد

وی افزود: ایالات متحده در سال 2003 وارد عراق شد و این آغاز تحولات سیاسی ، اجتماعی ، آسیب ها و رنجش ها بود. حشدالشعبی به عنوان مانعی برای عدم حضور ایالات متحده تلقی می شود زیرا توانسته است از منافع عراق محافظت کند با دخالت در سیاست های آمریکا و آنها در مقابل هر کاری می کنند. “ترور حاج قاسم سیلمانی و ابوالمهندس یکی از آنهاست

امام جمعه دامغان بابیان اینکه دولت تحول آفرینی برای خدمت به مردم در حال شکل گیری است ، افزود: دولت موثرترین عنصر در حل مشکلات کشور است و مقامات اجرایی کشور در خدمت رئیس جمهور خواهند بود که امیدوارم از اقتدار خود برای رشد و دستیابی به آرمانهای سیستم. “و تمدن بزرگ اسلامی حرکت خواهد کرد و مشکلات مردم را حل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید