حل مشکلات حقوقی و فعالیتهای عمرانی در Tonecabon


ایسنا / مازندران شهردار تنکابن در یک کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه ، عملکرد شهرداری در سال گذشته را تشریح کرد و به رشد و توسعه این نهاد به دلیل مشکلات اقتصادی کشور برای حل مشکلات اصلی حقوقی و ادامه فعالیت های توسعه شهرداری اشاره کرد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی ، مسعود ردای گزارش نتایج کار شهرداری تنکابن را به چهار حوزه مالی ، حقوقی ، عمرانی و زیبایی تقسیم کرد و گفت: در حوزه مالی ، شهرداری 730 میلیارد ، 768 میلیون ، 680 برنده شد هزار و 889 ریال در سال گذشته. در مقایسه با مدت مشابه در سال 1998 ، با درآمد 519 میلیارد و 761 میلیون و 686 هزار و 144 ریال ، حدود 41 درصد رشد درآمد را ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تنکابن در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته رقمی در حدود 24 درصد رشد در بودجه عمرانی داشته است گفت: این رقم در سال 99 معادل 103 میلیارد و 669 میلیون و 289 هزار و 828 ریال در سه ماهه امسال است. در سال با پیشرفت 24 درصدی به رقم 127 میلیارد و 552 میلیون و 961 هزار و 878 ریال رسید.

ردایی با تأکید بر پویایی مجموعه شهرداری تنکابن ، تأکید کرد: نهادی که بتواند حقوق و مزایا را به موقع به کارکنان پرداخت کند و پروژه های نیمه تمام را 100٪ اجرا کند و همچنین پروژه های جدید را شناسایی کند و همیشه نقدینگی لازم را در حساب نقدی. شهرداری که حتی موفق شده است بدهی های گذشته را تا حد ممکن پرداخت کند.

وی با اشاره به مباحث حقوقی شهرداری تنکابن از جمع آوری و تکمیل پرونده های بسیار مهم خبر داد و گفت: از جمله این مشکلات پرونده ایستگاه CNG شهرداری تنکابن بود که در سال 1988 به یک دلیل مشترک خریداری شد. ادعای وراث برای دریافت یک سهم در سال 1998 تخریب شد و دیوارهای مجتمع تخریب شد و سرانجام پس از روی کار آمدن بنده و مذاکره با وراث ، 1075 متر مربع از کل زمین LNG متعلق به وارث با 352 متر مربع تخلیه شد. زمین در کوچه. ما مابه التفاوت هزینه های دیگر را که به مبلغ 462 میلیون تن رسید ، به همراه پول نقد ، همراه با اعطای پروانه ساخت رایگان به شاکی که دادخواست را مختومه کرد ، پرداخت کردیم.

شهردار تنکابن از تمیز بودن ایستگاه LNG در صورت شکایت به گفته کارشناسان خبر داد و افزود: زمین شهرداری در هر متر مربع حدود 6 میلیون تن قیمت دارد و کل زمین LNG حدود 2 میلیون و 400 هزار است. تن با تصویب شورای اسلامی ، به تنكابن مجوز ساخت و ساز رایگان به وارث داده شد كه زمین را به شهرداری منتقل كرد و ایستگاه LNG را ساخت. با هماهنگی دوباره راه اندازی کنید.

بیشتر بخوانید  قیمت خودرو 8 مهر 1402 | شنبه افزایشی برای بازار خودرو

یکی دیگر از اعضای شهرداری تنکابن شکایت اصلی مربوط به پروژه آدینه و اختلاف بین شهرداری و شورای سیاستگذاری امام در مورد املاک را مطرح کرد و اظهار داشت: در سال 1987 پروانه ای از طرف شهرداری صادر شد و بعداً به دلیل تغییرات و الحاقات ، پرونده ارجاع شد 100 استان به کمیسیون عضویت ارسال شد و حدود 26 میلیارد تومان توسط ستاد ائمه جمعه به شهرداری بدهکار بود.

وی گفت: شورای پنج امام کشور برای پرداخت بدهی باید بخشی از املاک پروژه را که شامل سینما ، فودکورت ، پارک تفریحی ، 2 منطقه تجاری بیش از هزار متر است تحویل دهد. زمین و یک منطقه مشترک به شهرداری اضافه کرد: و جلسات متعددی با رهبران ارشد شورای سیاستگذاری امام قرار بود هفته آینده کلیه املاک شهرداری را منتقل کند و موضوع که چندین سال ساکت بود با مرمت به پایان رسید حقوق شهروندی

شهردار تنکابن پرونده قضایی پارک شورا را موضوع بحث برانگیز دیگری خواند و گفت: “این پارک با مساحت 5 هزار و 749 متر مربع متعلق به شهرداری است. سه دم پارک متعلق به بنیاد مستضعفان و دیگری است. سه دستگیره به یک شخص واقعی تعلق دارد. در سال 1983 ، از آن به عنوان ایستگاه مینی بوس استفاده شد که بعداً به پارک تبدیل شد ، اگرچه بیشتر آن در رودخانه واقع شده است.

ردی با اشاره به شکایت صاحب سه دنگ از زمین پارک شورا و محکومیت شهرداری مبنی بر پرداخت مبلغ نهایی 50 میلیارد تومان ، اظهار داشت: سال گذشته و با مشاوره خدمات آب شهر جهت حفاظت از بستر رودخانه ، 3 زمین 126 متر مربعی با نامه ای کتبی از اداره آب از کل منطقه برداشته شد و ما برای مابقی زمین با بنیاد مکاتبه و گفتگو کردیم.

وی از اعطای سه سهم دانگ به بنیادی برای جامعه ضعیف اجتماعی به نام شهرداری تنکابن با هماهنگی نماینده مجلس به صورت رایگان خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرداری فقط نیاز به خرید سهمی از زمین عمومی دارد که ارزش آن حدود 5 است. میلیارد تن و این یکی از اقدامات چشمگیر شهرداری در سال گذشته است.

شهردار تنکابن با یادآوری اینکه پرونده های متعددی در شهرداری وجود دارد که قرار است مطرح شود ، گفت: یکی دیگر از این موارد مربوط به یک شکایت شخصی است که در زمان دولت قبلی با محکومیت شهرداری ، یک میلیارد تن دریافت کرده بود اما زمان من او ادعای خسارت کرد ، که پس از پیگیری شهرداری برای تعیین لغو نهایی وکالت وی ، از پرداخت خسارت اضافی جلوگیری شد.

ردای با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه زیباسازی شهر تنکابن ، اظهار داشت: نقاشی و نقاشی اسلامی در مترو موصل به مساحت 1300 متر مربع با وام 110 میلیون تومانی انجام شد. روشنایی مترو مصلی و رمپ خروجی زیرگذر پل میلاد ، بازسازی مجسمه های شهری ، خرید و نصب چراغ روی پل میلاد به ارزش 270 میلیون تومان ، نصب المان قلب به ارزش حدود 40 میلیون تومان و خرید نیمکت برای رودخانه از سمت شمال غربی پل تاریخ یک سال گذشته سنگ بنای اقدام شهرداری بوده است.

بیشتر بخوانید  تارتاروس: برخی از پرسپولیسی ها ما را به آرامش تشویق می کنند

وی خاطرنشان کرد: تعویض تیرهای شکسته در پل تاریخی چسمه کیله ، تعویض همه لامپ ها در معابر و پارک ها به گونه ای که کلیه کمبودها برطرف شود و در صورت عدم روشنایی این امر مربوط به اداره برق است ، زیرا شهرداری دارای تمام کمبودهای شهر را برطرف کرد.

این مقام مسئول از تعمیر ، تعویض و رنگ آمیزی کلیه نرده ها و قلیان ها در دو طرف رودخانه Cesme Kile در ضلع غربی و شرقی و تعویض بیش از هزار قلیان خبر داد و تصریح کرد: نصب المان صاحب الزمان با هزینه از 13 میلیون تومان ، نقاشی و نقاشی جعبه های تلفن و برق در شهر ، که به زودی انجام می شود ، بازسازی ، بازسازی و رنگ آمیزی عناصر میدان شهدا و قسمت ساحلی آن از دیگر اقدامات برای زیباسازی فضای شهری بود.

ردای خلاصه ای از عملیات انجام شده در منطقه توسعه شهر تنکابن را به شرح زیر توضیح داد: اولین اقدام برای بازسازی جاده های آسفالت این شهر به مساحت 55000 متر مربع با وام 7 میلیاردی و 884 میلیون تن در این منطقه ، آسفالت ها شامل جاده های اصلی شده و به خیابان های فرعی شهر تبدیل می شوند.

وی از اقدام دوم در زمینه ساخت و آسفالت شهر خبر داد و افزود: آسفالت ریزی پل تاریخی به جاده سه لاین خرم آباد با مساحت 600 متر مربع حدود یک میلیارد تن هزینه دارد و با خیال راحت انجام می شود ، که در حال انجام است. احداث پیاده راه 1082 متر مربعی در محور فردوسی غربی 652 میلیون تومان هزینه دارد و پیاده راه بزرگ دیگری كه به زودی آغاز می شود به كوچه جمهوری متصل است ، فاصله سه راهی خرم آباد تا 7000 متر مربع – پمپ بنزین متر این هزینه 4 میلیارد تن خواهد داشت.

شهردار تنکابن در مورد ساخت دیواره های رودخانه Cesme Kile به عنوان یکی دیگر از اقدامات این نهاد در زمینه توسعه صحبت کرد و تأکید کرد: دیواره ضلع غربی در بالادست رودخانه Cesme Kile 640 متر طول داشت که 150 بود متر در دولت قبل و ضلع شرقی 500 متر بود متر که 20٪ آن در دولت قبلی و 80٪ در سال گذشته با هزینه 5 میلیارد تن استفاده شد.

ردای به اجرای مقطع رودخانه سسمه کیله اشاره کرد و آن را اقدام عمرانی دیگر شهرداری خواند و افزود: هزینه این سه قطعه بیش از 5 میلیارد تومان است که در دولت قبل یک میلیارد و 900 میلیون تومان است. و 3 میلیارد و 200 میلیون تومان در سال گذشته انجام شد و انجام می شود. علاوه بر این ، دیواره 200 متری در ضلع غربی رودخانه Cesme Kile به سمت پل کمربند بزرگ عبور می کند که برای آن 8000 تن سنگ ، 1500 تن شن ، 4000 کیسه سیمان و 3 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار تأمین شده است

بیشتر بخوانید  کاری که مردم معترض از سیل با آقای شهردار کردند!+ فیلم

وی در مورد جهت آبهای سطحی در شهرستان تنکابن صحبت کرد و گفت: در شهر آزادی به طول 630 متر و قیمت 150 میلیون تومان ، کوچه شهید عامری تا دفتر آبیاری با حدود 150 متر و همچنین 300 متر از کوچه کشاورز ، در اوایل سه ماهه کسری شیرین به ارزش کل 2 میلیارد و 300 میلیون تن فروخته شد. همچنین این اقدامات در کوچه افشین با پیش بینی اعتبار 2 میلیارد ، به زودی دوباره آغاز می شود.

شهردار تنکابن با اشاره به سایر اقدامات ساختمانی گفت: اصلاح طرح هندسی منطقه رامازانخل به طول 333 متر که 140 میلیون تن هزینه دارد ، رمپ در ضلع جنوبی پل میلاد با وام 1.2 میلیارد تومانی ، مسجد جامع تنکابن به مساحت 100 مترمربع و 20 چشمه زن و مرد منفرد با توالت تمام استیل و امکانات آب گرم و واحدی با وام 500 میلیون تومانی که مورد رضایت شهروندان قرار گرفت. همچنین داروخانه هلال احمر با حدود 230 متر مربع و قیمت یک میلیارد تن اقدام دیگری برای توسعه شهرداری در سال گذشته بود.

ردایی همچنین با تأکید بر کارخانه کمپوست اظهار داشت: تصمیم بر این شد که پیمانکار کمپوست کود درشت با ناخالصی های زیر 10٪ تحویل دهد که این کار انجام شد و سپس با اعمال تغییراتی در اتاق فرآوری و غربال ، از پیمانکار خواستیم کودهای نرم و ناخالصی تهیه کند کمتر از 5٪ فرض کنید که کود نرم در حال حاضر با ناخالصی 2٪ تهیه شده است که ناخالصی آن نیز با تکه های شیشه موجود در زباله های تولید شده توسط شهروندان همراه است ، که ما از مردم می خواهیم آن را مشاهده کنند.

وی افزود: کود فعلی به دست آمده دارای عناصر غذایی بیشتری است و حتی غنی از کود دامی و طیور است که سال گذشته در مناطق سبز شهرداری تنکابن مورد استفاده قرار گرفت و حدود 350 میلیون حجم پس انداز از این طریق شکل گرفت ؛ بیایید به سمت تجاری سازی در زمینه تولید کود برویم تا بتوانیم با ارائه آن در بازار منبع درآمد پایدار دیگری برای شهرداری اضافه کنیم.

این مقام مسئول تولید کود کمپوست ، خرید دستگاه مسدود کننده و تولید بلوک و آزمایشگاه مکانیک خاک را از جمله منابع درآمد پایدار برای شهرداری دانست و تأکید کرد: علاوه بر این ، بدهی ها تقریباً به طور کامل در کارخانه آسفالت و سنگ شکن. این دستگاهها با مشورت استان در واحد موتور شهری.

دیدگاهتان را بنویسید