حق انتخابی که ژاپنی ها از رسانه ها گرفته اند!


حضور رسانه ها در سالن مسابقات رشته های مختلف منوط به پذیرش توسط کمیته برگزاری بازی ها است.

خبرنگار ایسنا در توکیو گزارش داد ، مراسم افتتاحیه المپیک توکیو پس از یک سال تأخیر آغاز شد. روز شنبه ، 2 آگوست ، مقامات ایرانی در دوچرخه سواری ، تیراندازی ، شمشیربازی ، والیبال ، بوکس ، تنیس روی میز و تکواندو به رقابت می پردازند.

طبق قانون تعیین شده توسط کمیته برگزاری بازی ها برای حضور رسانه ها در سالن ها ، رسانه ها باید روز قبل از مسابقه رشته مورد نظر را انتخاب و ثبت کنند.

پس از ثبت نام ، درخواست ها در نظر گرفته می شود و پذیرش خبرنگاران در سالن ها به شانس آنها بستگی دارد. در واقع ، طبق تصویب کمیته برگزاری ، رسانه ها می توانند در سالن انضباط حضور داشته باشند. به عنوان مثال ، یک خبرنگار ایسنا برای حضور در سالن های شمشیربازی ، تکواندو ، تیراندازی با کمان و والیبال ثبت نام کرد.

این کار برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و کاهش احتمال شیوع ویروس بود ، اما رسانه ها اغلب برای رسیدن به مکان های مختلف در صف های طولانی می ایستادند یا اتوبوس ها شلوغ بودند.

در این شرایط ، احتمال انتقال ویروس وجود دارد ، اما جای تعجب است که آنها به این شرایط حساس نیستند ، اما قوانین خاصی را برای حضور رسانه ها در سالن ها تعیین کرده اند.

البته اتفاق مثبتی افتاد و اگرچه برای رفتن از هتل مدیا به سالن مسابقه باید اتوبوس را در سمینار عوض کنید ، ژاپنی ها خوب کار می کنند ، نام رشته و سالن را تنظیم و وارد می کنند. شما مشخص کرده اید که برای رفتن به هر سالن باید از کدام اتوبوس استفاده کرد و این باعث می شود از سردرگمی رسانه ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید  معجزه آرامش در زندگی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید