حقوق مهر ۱۴۰۱ بازنشستگان کشوری کی واریز میشود – ایران چطور






حقوق مهر 1401 چه زمانی به بازنشستگان کشوری پرداخت می شود – ایران چطور؟






زمان واریز حقوق مهر 1401 مستمری بگیران کشوری و زمان پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری مهر 1401 و علت تاخیر در پرداخت حقوق به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امروز 29 مهر 1401 این سوال مطرح شد که حقوق مهر سال 1401 مستمری بگیران کشوری چه زمانی واریز می شود و حقوق مهر 1401 مستمری بگیران کشوری چه زمانی واریز می شود؟

وی به موضوع افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران اشاره کرد و گفت: هر قانون و قانونی که بخواهد در کشور اجرا شود باید روال قانونی خودش را طی کند، دولت تصمیم گرفته است لایحه ای را برای تمدید پیشنهاد کند تا بخشی از آن جبران شود. از هزینه ها به کارمندان و مستمری بگیران عزیز تحمیل می شود تا به مجلس ارائه شود، طبیعی است که با جلساتی که با مجلس برگزار شد و جلسات کارشناسی که برگزار شد، به برنامه پخته تر و رویه منطقی تری خواهیم رسید که انشاءالله در صحن علنی مجلس، با قدرت الهی این قانون، دولت آن را مورد رسیدگی قرار داده و با نظر نمایندگان محترم مردم در شورای اسلامی به قانون تبدیل و اجرا خواهد شد.

عقحی درباره میزان افزایش حقوق گفت: آنچه دولت تحت عنوان قانون به مجلس محترم پیشنهاد کرد همان است که رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه اعلام کردند مبلغ یک میلیون تومان برای کارکنان محترم دولت و 900 هزار تومان برای مستمری بگیران عزیز معادل این ارقام است که حقوق خانواده و حق اولاد 50 و 100 درصد افزایش یافته است که به ازای هر زن 200 هزار تومان و برای هر فرزند 100 هزار تومان اضافه می شود. پیش بینی می شود در صورت تصمیم گیری نهایی در این خصوص در مجلس، پنج درصد دیگر به حقوق بازنشستگان اضافه شود.

بیشتر بخوانید  تخصیص ۳۶ میلیارد تسهیلات بانک توسعه تعاون به روش خرید دین در استان بوشهر -

با ما همراه باشید.





خطا: محتوا محفوظ است!!