حقوق خرداد ماه فرهنگیان کی واریز میشود ۱۴۰۱ + زمان واریز – ایران چطور


حقوق معلمان در خرداد 1401 چه زمانی پرداخت می شود + حقوق معلمان در خرداد 1401 چه زمانی پرداخت می شود + حقوق معلمان بازنشسته کی پرداخت می شود و علت تاخیر در پرداخت حقوق معلمان و بازنشستگان چه زمانی. حقوق معلمان در مقاله بعدی پرداخت می شود.

همه مستمری بگیران و فرهنگیان امیدوارند حقوق خرداد 1401 فرهنگی محترم و ارزنده هر چه زودتر پرداخت شود و مانند ماه های گذشته به تاخیر نیفتد.

وزیر آموزش و پرورش در این زمینه تصریح کرد: ما در سراسر کشور دو نوع معلم داریم، یک نوع معلمی که از ما حقوق می گیرد و دیگری معلمانی که علاوه بر حقوق، اضافه کار هم می گیرند. اضافه کاری دریافت کنید

وی تاکید کرد: حقوق یک معلم در کل کشور تاخیر ندارد و همه فرهنگیان حقوق خود را به موقع دریافت می کنند و مبلغی که تاخیر دارد اضافه کار معلمان است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: متاسفانه منابع محدودی در کشور وجود دارد و سازمان طرح پرداخت اضافه کار و بودجه این افراد را به پرداخت حقوق مسئولان موکول کرده و البته به ما قول داده اند که پرداخت کنند. این مطالبات و ما نیز پیگیر هستیم.»

وی تصریح کرد: 95 درصد از مبالغی که ماهانه بابت حقوق معلمان پرداخت می کنیم بدون یک روز تاخیر است و 5 درصد حقوقی که با تاخیر پرداخت می شود به دلیل اضافه کار است و در تلاش هستیم این مشکل را برطرف کنیم.

تاریخ واریز خود را با کد کشور ببینید

بیشتر بخوانید  قیمت انواع سکه و طلا ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / قیمت سکه ثابت ماند -

دیدگاهتان را بنویسید