حقوق بازنشستگان 38 درصد افزایش می یابد


به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، نماینده سیرجان در حاشیه نشست نمایندگان با «رئیسی» و میرکاظمی با اعلام این خبر، افزایش 38 درصدی باقیمانده حقوق بازنشستگان، مدیران دستگاه های اجرایی را اعلام کرد. در حال بحث است. به حقوق آنان اضافه می شود و می گویند: «از رئیس جمهور خواستار اقدام قاطع هستم.» با مقصران تاخیر در اجرای ارزشیابی معلمان هستم.

ابراهیم «رئیسی» رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد دیدار کرد.

همانطور که در این گزارش آمده است، در این جلسه نمایندگان استان های مذکور به ارائه دیدگاه ها و مواضع خود در خصوص مسائل مختلف استان های خود و همچنین مسائل مربوط به مسائل ملی پرداختند.

مقرر شد حقوق بازنشستگان افزایش یابد/ حقوق چند درصد افزایش می یابد؟

شهباز حسن پور نماینده مردم سوریه و بردسیر در شورای اسلامی در حاشیه نشست نمایندگان مجلس نمایندگان استان کرمان که پیش از سفر رئیس جمهور به این استان برگزار شد، خواستار جدیت دولت شد. توجه به مشکلات و مسائل متعدد استان کرمان در بخش های مختلف.

38 درصد افزایش حقوق

رئیس فراکسیون اشتغال و اصناف شورای اسلامی در حاشیه دیدار نمایندگان این مجمع با آقای رئیس جمهور و معاونین و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام این خبر گفت: بحث افزایش حقوق مابقی مستمری بگیران که تاکنون انجام نشده است، نهایی و اجرایی می شود و 38 درصد به حقوق آنها اضافه می شود، گفت: با توجه به اینکه همه زیرساخت ها فراهم است، از رئیس جمهور محترم تقاضا دارم با جدیت برخورد کنند و قاطعانه با مقصران تاخیر در اجرای طرح ارزشیابی معلمان.

بیشتر بخوانید  رشد ۱۵۰ درصدی قیمت کالاها با وجود اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با گلایه از اینکه بر اساس مصوبه شورای اسلامی چرا واردات خودرو همچنان ممنوع است، خاطرنشان کرد: به جای ساخت خودروهای ایمن که وسیله صلح و آرامش هستند، آسایش مردم شریف ایران اسلامی دارند کالسکه مرگ تولید می کنند. این در حالی است که به عنوان مثال قیمت اعلام شده کارخانه برای «پراید 151» حدود 165 میلیون و در فضای باز حدود 180 میلیون تومان است که با نرخ ارز آزاد حدود 6 هزار دلار است و می توانید آن را خریداری کنید. خودروهایی با کیفیت بسیار بهتر از “پراید 151”. با این قیمت وارد شده و در اختیار مردم عزیز ایران قرار می گیرد که نه تنها باعث آسایش بیشتر مردم و کاهش تلفات ناشی از ناامنی خودرو در هنگام تصادفات می شود، بلکه باعث می شود تولیدکنندگان داخلی کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

حسن پور در این نشست خواستار حمایت واقعی از بخش خصوصی شد و گفت: حمایت از بخش خصوصی باید از شعار به عمل تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید