حقایق جالب مجموعه ددپول (Deadpool) که دونستنشون خالی از لطف نیست!


از متحدان دمدمی مزاج تا دشمنان مرگبارش، دنیای ددپول در هر لحظه پر از شگفتی است. پیش بند چیمیچانگای خود را بپوشید، کاتانای خود را بردارید، و بیایید به دنیای شوخ و عجیب ددپول سفر کنیم.

حقایق جالب ددپول

۱- در فیلم اول، ۲۰ نام روی تخته دد پول وجود دارد که اکثریت آن ها افراد مشهوری مانند کانیه وست، مایک تایسون، شیا لبوف و مایلی سایرس هستند.

۲- تقریباً چهار ساعت طول کشید تا آرایش روی صورت رایان رینولدز برای ایجاد ظاهر زخم‌دار ددپول انجام شود. رینولدز آن را به عنوان احساسی مانند پوشک خیس روی صورت خود توصیف کرد.

۳- رایان رینولدز و هیو جکمن هر دو به‌عنوان جذاب‌ترین مرد زنده مجله مردم انتخاب شدند و جلد مجله‌های آن‌ها را می‌توان در ددپول مشاهده کرد، جلد رینولدز در ابتدا و جکمن در پایان.

۴- دو روز قبل از فیلمبرداری ددپول، از نویسندگان خواسته شد که ۸-۷ میلیون دلار از بودجه خود را کاهش دهند که در نتیجه حدود ۹ صفحه از فیلمنامه حذف شد.

۵- اولین فیلم ددپول بودجه نسبتا کم ۵۸ میلیون دلاری داشت و تنها در ۴۸ روز فیلمبرداری شد.

stars
پیشنهاد ستاره

۶- ددپول یک بار خود را به عنوان “رایان رینولدز با یک سگ شارپی” در یک مجموعه کتاب کمیک توصیف کرد و باعث شد رینولدز احساس کند که برای این نقش مقدر شده است.

۷- نویسندگان ددپول، رت ریس، و پل ورنیک، بلافاصله پس از به پایان رساندن تصویربرداری اصلی فیلم اول، کار روی ددپول ۲ را آغاز کردند. ساخت، نگارش و فیلمبرداری دنباله سه سال طول کشید.

بیشتر بخوانید  جامعه ایران عصبانی است؛ سر به سر دختران مردم نگذارید

۸- تیم بازاریابی ددپول، یک فیلم کوتاه با عنوان “Deadpool: No Good Deed” تولید کرد که در طول پیش نمایش فیلم لوگان پخش شد.

۹- نُه کت و شلوار مختلف ددپول برای رینولدز ساخته شد تا در فیلم اول بپوشد. در طول فیلمبرداری، هفت مورد از آنها تخریب شد. رینولدز اولین باری که این کت و شلوارها را دید گریه کرد چون کاملا بر اساس کمیک دوخته شده‌بودند.

۱۰- پس از پایان ساخت فیلم اول، رینولدز تصمیم گرفت یکی از لباس‌های ددپول را بدون اجازه نگه دارد و گفت: «من ده سال برای ساخت این فیلم صبر کرده‌ام»

۱۱- در یک خط داستانی کمیک، ددپول غوغا کرد و کل دنیای مارول، حتی خود نویسندگان را کشت و ثابت کرد که او ابرقهرمان معمولی شما نیست.

۱۲- ددپول در کمیک جاودانه است زیرا تانوس می خواهد از بودن او با مرگ در دنیای پس از مرگ جلوگیری کند.

۱۳- ددپول در ابتدا به عنوان تقلیدی از شخصیت Deathstroke دی سی ساخته شد.

۱۴- رایان رینولدز نقش مهمی در فیلم ددپول داشت، نه تنها به عنوان بازیگر اصلی، بلکه به عنوان تهیه کننده، پزشک فیلمنامه، تدوینگر و مدیر بازاریابی بی وقفه کار می‌کرد، فیلمنامه را بازنویسی می‌کرد، جوک‌هایی اضافه می‌کرد و دائماً با رئیس بازاریابی تئاتر فاکس استودیو ایده‌های خود را مطرح می‌کرد.

۱۵- برد پیت در فیلم ددپول ۲ با کمترین دستمزد و یک فنجان قهوه که توسط شخص دیگری به جز خود رایان رینولدز به او داده‌ شده‌بود، یک صحنه زیبا ساخت.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید  خونه به خونه مانع قهرمانی پرسپولیس می شود

دیدگاهتان را بنویسید