مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حقایقی در مورد بابا نوئل

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


از دسامبر شروع می شود مسیحیان آنها در تمام دنیا به تدارکات فکر می کنند جشن کریسمس سقوط و رسیدن کریسمس تولد مسیح چیست، لحظه شماری کنید. در این ماه مسیحیان می توانند پیرمردی با ریش سفید بلند، لباس های قرمز و لبخندی مهربان پیدا کنند. در این مقاله با مجله تشویق برخی از حقایق را دنبال کنید بابا نوئل گفتن.

حقایقی در مورد بابا نوئل
1. بابانوئل در واقع همان است سنت نیکلاس
در قرن چهارم، اسقف مسیحی وی خود را پیام آور شادی کودکان معرفی کرد که به کودکان نیز هدیه می داد و همچنین کودکان را به نیکی و پایبندی به معنویت دعوت کرد و به آنها گفت همیشه برای ترویج انسانیت در زندگی خود تلاش کنند فراموش نمی کنند. نام این اسقف مسیحی، سنت نیکلاس این به مرور زمان بود بابا نوئل تماس گرفت.

بابا نوئل
2. با بابا نوئل تماس بگیرید
بچه ها می توانند مکاتبه کنند بابا نوئل در تماس باشید و بابا نوئل حتما به نامه آنها پاسخ خواهد داد البته باید بگوییم بابا نوئل یا بابا نوئل وجود ندارد. در واقع پستچی ها یا افرادی که نامه دریافت می کنند داوطلبانه برای بچه ها جواب می نویسند و به آنها تحویل می دهند. حتما پرسیده اید پس چه کسی به کودکان هدیه می دهد؟ نامه های کودکان به سازمان های اجتماعی می رسد و آن سازمان ها به کودکان هدیه می دهند.

حقایقی در مورد بابا نوئل
3. محل بابا نوئل بابا نوئل
کودک با شماره ای که اشتباه به نظر می رسید با فرماندهی دفاع هوایی کلرادو تماس گرفت و گفت که می خواهد بابا نوئل شخصی که گوشی را برداشت گفت که بچه را ناامید نکردم بآبانويل از قطب شمال به جنوب رفت و این سنت تا امروز ادامه داشته است و موقعیت بآبانویل وی تصریح کرد.

بیشتر بخوانید  رد پای یک شرکت انگلیسی در ترور سردار سلیمانی

بابا نوئل چیست؟

بابا نوئل

بابا نوئل چیست؟

درباره بابا نوئل

بابا نوئل چیست؟

حقایقی در مورد بابا نوئلبابا نوئل چیست؟بابا نوئل چیست؟

بابا نوئل کیست؟

بابا نوئل چیست؟

کریسمس و بابا نوئلبابا نوئل چیست؟

بابا نوئل در کریسمس

بابا نوئل چیست؟
گردآوری و ترجمه:
بخش تشویق به مطالعه مجله
(اعظم بهادر)


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *