حضور 70 میهمان خارجی در مراسم افتتاحیه


حضور 70 میهمان خارجی در مراسم افتتاحیه

روز جدید روز گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی فرودگاه های استان تهران و برخی استان های همجوار برای 5 ساعت در تاریخ 5 آگوست 1400 خبر داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد که تاکنون 70 مهمان خارجی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم آمادگی خود را اعلام کرده و تعداد آنها به سرعت در حال افزایش است.

صبح امروز ، چهارشنبه ، 27 اوت ، مجلس شورای اسلامی دقایقی در خلوت برگزار شد.

با توجه به مراسم تحلیف رئیس جمهور ، دقایقی از جلسه غیرعلنی به این موضوع اختصاص یافت.

علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس در گفتگو با فارس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع برگزاری مراسم تحلیف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هماهنگی ها انجام شد.

وی افزود: “تاکنون 70 مهمان خارجی آمادگی خود را برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم اعلام کرده اند و تعداد به سرعت در حال رشد است.”

عضو دفتر گفت: حضور این تعداد مهمان خارجی در مراسم تحلیف غیرقابل مقایسه است ، افزود: جالب اینجاست که کشورهایی که در زمان دولت آقای روحانی با ما روابط سرد داشتند نیز اعلام حضور در مراسم افتتاحیه کردند. “آنها آماده هستند.”

وی احزاب را مشخص نکرد. پیش از این اعلام شده بود که عربستان می تواند نماینده خود را به این مراسم بفرستد.

مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم رئیس جمهور ساعت 5 عصر روز پنجشنبه چهاردهم از هورداد در حیاط مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

دیروز سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی فرودگاه های استان تهران و برخی استان های همجوار برای 14 ساعت در تاریخ 14 مرداد 1393 خبر داد.

بیشتر بخوانید  چگونه در واتساپ ویژگی حذف خودکار پیام را فعال کنیم؟

محمد گفت: “به دلیل تحلیف رئیس جمهور منتخب در 5 آگوست ، همه فرودگاه های TMA در تهران از جمله مهرآباد ، امام خمینی ، پیام ، آزادی و قزوین از ساعت 16:30 تا 19:00 تعطیل خواهند بود.” حسن زیباش.

دیدگاهتان را بنویسید