حضور 4 بازیکن تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین در بازی های پارالمپیک توکیو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، غلامرضا رستمی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با عملکرد و درخشش تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین در مسابقات فصل گذشته ، نام 4 بازیکن از این تیم در لیست نهایی تیم ملی کشورمان دیده می شود برای بازیهای پارالمپیک در توکیو. “نشسته در دشت ورامین.

وی افزود: داوود علی پوریان ، صادق بیگدلی ، سید حسین حسینی و مهرزاد مهروان به عنوان بازیکن و فرید صائبی سربازان تیم ملی والیبال کم تحرک کشورمان به عنوان مربی تیم والیبال کم تحرک شهرداری ورامین ، مسافران مهمترین رویداد ورزشی جهان در توکیو ژاپن هستند.

رستمی خاطرنشان کرد: تیم والیبال کم تحرک کشور با کادر فنی قدرتمند و بازیکنان استثنایی یکی از شانس های کسب مدال در این مسابقات است و برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.

سرانجام سرپرست تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین گفت: ضمن تبریک به اعضای تازه انتخاب شده شورای اسلامی شهر ورامین و درود خدا به اقوام فعلی ، حمایت از ورزش جانبازان و معلولین همیشه در اولویت شهیدان 15 بوده است. هورداد و این تیم با کمترین قیمت تیم و بودجه بسیار ساده امسال او در مسابقات والیبال نشسته در مسابقات لیگ برتر شرکت می کند و از شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین و مدیر اداره تشکر می کنم پیچیده

بیشتر بخوانید  تأسیس اولین اتحادیه کارفرمایان صنایع دستی در منطقه آزاد اروند

دیدگاهتان را بنویسید