مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حضور 100 نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه در شرق گلستان؛ وضعیت شیوع کرونا در استان بحرانی است- اخبار گلستان – اخبار استانها تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی عصر امروز در جمع اعضای کادر درمان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: وضعیت کرونا در گلستان بسیار بحرانی است و ما همه ظرفیت خود را برای کمک به کادر درمان و مردم وارد میدان کرده‌ایم.

وی گفت: با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در مرحله نخست تعداد 50 نفر از پزشکان و پرستاران نیروی زمینی سپاه به منظور کمک به کادر درمان استان گلستان وارد شهرستان گنبدکاووس شدند تا بتوانند به بیماران شرق استان خدمات رسانی کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان افزود: با توجه بحرانی شدن شرایط استان و در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در زمینه احداث بیمارستان صحرایی، امروز در شهرستان گنبد کاووس، پزشکان و پرستاران نیروی زمینی سپاه مأمور شده‌اند که به کادر درمان کمک کنند.

وی خطاب به کادر درمانی اعزامی از نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار داشت: شما جزیی از توان و آمادگی رزم سپاه هستید که امروز نیروی زمینی سپاه به عنوان ستون فقرات سپاه که در آمادگی‌ها و توان رزم ایفای نقش می‌کند، در زمانی که مردم دچار آلام بوده و سیستم درمان و مردم عزیز نیاز به کمک دارند، در این منطقه حضور پیدا کرده و جان مردم را در بخش درمان نجات می‌دهید.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس 32 تخت جدید هم ایجاد کنیم و یک دستگاه اکسیژن ساز و تعداد 100 نفر از اعضای کادر پزشکی و پرستاری نیروی زمینی به کارگیری شود.

بیشتر بخوانید  ویزا برای این کشور حذف شد

وی افزود: امروز شاهد ورود نخستین گروه این کاروان به تعداد 50 نفر شامل 6 نفر پزشک و 44 نفر پرستار بودیم که به حوزه درمانی شرق استان و درمان بیماران کرونایی کمک کنند.

انتهای پیام/581/ح

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *